Iranian Agriculture News Agency

مشکلات واحدهای دامداری در استان بوشهر رفع می‌شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی بوشهر گفت: مشکلات واحدهای دامداری در استان بوشهر رفع می‌شود.

مشکلات واحدهای دامداری در استان بوشهر رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری ایانا در بوشهر، نوذر منفرد با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب استان بوشهر در عرصه کشاورزی اظهار داشت: به منظور توسعه و تقویت زیرساخت‌های بخش کشاورزی و رفع مشکلات و موانع این عرصه تلاش جدی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: در همین راستا با حضور میدانی و بازدیدهای مستمر از واحدهای کشاورزی و سرمایه گذاران این حوزه تلاش می‌شود که ضمن شناسایی مشکلات، زمینه رفع این مشکلات فراهم شود.

منفرد افزود: در همین راستا در بازدید از یک طرح پرواربندی بره ۷۰۰ راسی به عنوان یک طرح قدیمی و فعال استان در این حوزه مسائل مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مکاتبه با آب و فاضلاب استان برای تأمین آب مورد نیاز این واحد در جهت توسعه واحد به هزار و ۵۰۰ رأس پیگیری لازم صورت گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر ادامه داد: همچنین مقرر موضوع درخواست صادرات دام مجری طرح با اولویت مورد پیگیری قرار گرفته و نتیجه آن اعلام شود.

وی با اشاره به بازدید از دیگر واحدهای حوزه کشاورزی بیان کرد: مقرر شد موضوع مشکلات آب واحد مرغداری با مکاتبه با شرکت آب و فاضلاب و مشکل سرمایه در گردش یک واحد پرواربندی پس از ابلاغ تسهیلات تبصره ۱۸ سال جاری مرتفع شود.

منفرد ادامه داد: مقرر شد مشکلات اراضی روستای مال قائد پس از مکاتبه مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه با استان و بیان همه جزئیات مربوطه از طریق سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل بازرسی استان و اداره کل راه و شهرسازی مورد پیگیری قرار بگیرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید