Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران؛

تامین و توزیع نهاده های کشت پاییزه/ کشت پاییزه به موقع انجام شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: کشت پاییزه تابع تاریخ کاشت و زمان است و باید در بازه زمانی مناسب و توصیه شده مرکز تحقیقات به درستی و با دقت و سرعت این کشت‌ها انجام شود.

تامین و توزیع نهاده های کشت پاییزه/ کشت پاییزه به موقع انجام شود
به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه ستاد کشت پاییزه گفت: تحرک بخشی در اجرای برنامه ها و سیاست های بخش کشاورزی باید بیشتر شود تا بتوانیم در اجرای برنامه‌های کشت پاییزه به درستی عمل کنیم.

وی ادامه داد: با برگزاری منظم جلسات کشت پاییزه الزامات اساسی کشت پاییزه با شتاب و سرعت بیشتری انجام شود و کشاورزان دلگرمی و آمادگی لازم را برای کشت و کار داشته باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: کشت پاییزه تابع تاریخ کاشت و زمان است و باید در بازه زمانی مناسب و توصیه شده مرکز تحقیقات به درستی و با دقت و سرعت این کشت‌ها انجام شود.

عنایتی با بیان اینکه بذر به اندازه نیاز برای کشت پاییزه تدارک و تهیه نشد و هرچه سریعتر بذر محصولات پاییزه تهیه و به مناطق بالادست ارسال شود، بیان کرد: تاریخ کاشت در زراعت کلزا یک اصل مهم است و از اهمیت بالایی برخوردار است و ترویج باید کارهای ترویجی را از اکنون در دستورکار قرار دهد.

وی اضافه کرد: شرایط و آیتم های بیمه محصولات کشاورزی بر اساس مناطق مختلف دسته بندی شود تا شاهد مشکلات کمتری در این راستا باشیم.

عنایتی اظهار کرد: مدیران جهاد کشاورزی شهرستان ها باید تحرک بیشتری داشته باشند و پیگیری های لازم برای رفع مشکلات موجود را از خودشان نشان دهند تا موضوعات به مرحله بحران نرسد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید