Iranian Agriculture News Agency

طاهری میرقائد خبر داد :

کسب رتبه برتر چهارمحال و بختیاری در پیشرفت طرح توسعه گلخانه‌ها

مدیر شعب بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: بانک کشاورزی این استان با تحقق 228.6 درصد پیشرفت برنامه ابلاغی طرح توسعه گلخانه‌ها، توانست رتبه اول کشوری را کسب کند.

کسب رتبه برتر چهارمحال و بختیاری در پیشرفت طرح توسعه گلخانه‌ها

به گزارش خبرنگار ایانا،هوشنگ طاهری میرقائد مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بانک کشاورزی این استان با تحقق 228.6 درصد پیشرفت برنامه ابلاغی طرح توسعه گلخانه‌ها، توانست رتبه اول کشوری را کسب کند.

وی افزود: از ابتدای سال 1401 تا پایان مردادماه، با پرداخت یک هزار 545 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد و توسعه کشت‌های گلخانه‌ای به 52 طرح گلخانه در چهارمحال و بختیاری توسط بانک کشاورزی، 18.6 هکتار گلخانه جدید، ایجاد شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این میزان تسهیلات، نسبت به مدت مشابه سال قبل، 1317 درصد رشد داشته و با تحقق 228.6 درصدی پیشرفت برنامه ابلاغی طرح توسعه گلخانه‌ها طی پنج ماه در سال 1401، بانک کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، رتبه اول کشوری را کسب نموده است.

طاهری در ادامه به طرح ویژه وصول مطالبات بانک کشاورزی در حمایت از تولید و در راستای تامین منابع مالی و حمایت موثر از تولید کنندگان بخش کشاورزی اشاره کرد.

وی عنوان کرد: بدهکاران بانک کشاورزی می‌توانند تا پایان مهرماه 1401 در صورت تسویه نقدی بدهی خود، از تسهیلات جدید سرمایه در گردش در بخش‌های کشاورزی و غیر کشاورزی، به میزان 80  تا 100 درصد تسهیلات قبلی استفاده نموده و یا از بخشودگی 6 درصد جرائم وجه التزام  بهره مند شوند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید