Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان

جهادکشاورزی در رشد اقتصادی لرستان جایگاه ویژه‌ای دارد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: نقش این سازمان در رشد اقتصادی استان بسیار مثبت و تاثیرگذار است.

جهادکشاورزی در رشد اقتصادی لرستان جایگاه ویژه‌ای دارد

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛سید عماد شاهرخی در آئین آغاز سال زراعی جدید، اظهار کرد*: بخش کشاورزی از پیشرانه‌های مهم اقتصادی و تولید استان است.

وی افزود: به پاس زحمات کشاورزان در سال زراعی گذشته و تدبیر دولت در بحث اقتصادی کردن قیمت گندم اتفاقات خوبی در کشاورزی رخ داد به طوری که شاهد رشد ۱۲۰ درصدی تولید کشاورزی بودیم.

شاهرخی ادامه داد: همه اهتمام همکاران ما در جهاد کشاورزی بر این بوده که ستاد زراعت در کل استان برگزار شود به طوری که مشخص شده در هر روستا چه کشتی مفید است و در حوزه تامین کود و بذر تمهیدات لازم انجام گرفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: همه نیاز داریم دست به دعا برداریم تاخداوند رحمت و برکت خود را بر ما نازل کند و با همت تولیدکنندگان بخش کشاورزی شاهد جهش تولید در این زمینه باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: میزان جهش تولید دراراضی دیم استان به ۳۵۰ هزار هکتار افزایش پیدا می‌کند طرح جهش تولید دراراضی دیم طرحی پنج ساله است وبیش از ۷۵ درصد زمین‌های کشاورزی در استان دیم است و همکاران ما در کل استان پای کار هستندهم در کارهای علمی و هم مبارزه با آفات، امسال با همت مضاعف نتایج بسیار بهتری نسبت به سال قبل به دست می آوریم.
 شاهرخی گفت: گام‌های خوبی برای بخش کشاورزی در سال زراعی سال جدیدپیش‌بینی کرده‌ایم وبدون شک دراقتصاد استان واستغال زایی نقش محوری دارد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید