Iranian Agriculture News Agency

اسماعیلی:

ثبت نام یک هزار نفر در وزارت جهاد کشاورزی از طریق آزمون استخدامی

مدیر کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای سازمان های تابعه وزارت جهاد کشاورزی هم حدود یک هزار و 288 نفر در نظر گرفته شده است.

ثبت نام یک هزار نفر در  وزارت جهاد کشاورزی از طریق آزمون استخدامی

جواد اسماعیلی مدیر کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی در گفتگو با ایانا، در رابطه با ثبت نام پذیرفته شدگان نهمین آزمون مشترک استخدامی دستگاه های اجرایی کشور اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی از سال 93، پس از جذب مهندسین ناظر استخدام نداشته و از کمبود نیروی انسانی رنج می برد.

وی افزود: با توجه به مسائل حوزه بازار، بخش قانون تمرکز و برنامه های جدید دولت سیزدهم در وزارت جهاد کشاورزی، شدیدا از کمبود نیروی انسانی رنج می بریم.

اسماعیلی تصریح کرد: با پیگیری هایی که انجام شده و مساعدت های مقام عالی وزارت و همکاری سازمان استخدامی کشوری، یک هزار نفر از شرکت کنندگان در نهمین آزمون مشترک دستگاه های اجرایی کشور استخدام می شوند که از این تعداد 65 نفر برای ستاد وزارت و مابقی به استخدام سازمان های جهاد کشاورزی در استان ها در نظر گرفته شده است.

وی افزود: برای سازمان های تابعه وزارت جهاد کشاورزی هم حدود یک هزار و 288 نفر در نظر گرفته شده است.

مدیر کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی گفت: پس از اعلام نتایج، در روز بیست شهریور در کلیه سازمان های جهاد کشاورزی در استان ها و سازمان های تابعه فراخوان داده شد و کار تشکیل پرونده همچنان تا 20 روز کاری این روند ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: پس از تشکیل پرونده، مدارک در سایت سازمان سنجش بارگذاری می شود و پس از اعلام نتایج کارگروه های تخصصی و مصاحبه های فنی و مشاوره ای آغاز خواهد شد.

اسماعیلی ابراز امیدواری کرد: تا 2 ماه آینده جذب سرمایه انسانی بخش کشاورزی با رعایت عدالت عملیاتی و اجرایی شود.

مدیر کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی در پایان عنوان کرد: اگر افرادی به دلیل نقص پرونده از سوی سازمان سنجش مردود شوند جایگزین آنها توسط این سازمان به وزارت خانه معرفی می شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید