Iranian Agriculture News Agency

پذیرفته شدگان نهمین دوره آزمون فراگیر سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر

پیرو اطلاع رسانی های صورت گرفته به اطلاع پذیرفته شدگان نهمین دوره آزمون فراگیر سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر می‌رساند:برای ارائه مدارک ثبت نام از روز یکشنبه ۲۰ شهریورتا ۲۳ شهریور با دردست داشتن مدارک مورد نیاز به دبیرخانه جذب و استخدام سازمان در سالن ویدئوکنفرانس به نشانی بوشهر، چهارراه دادگستری، ساختمان شماره یک سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، طبقه اول، مراجعه فرمایند.

پذیرفته شدگان نهمین دوره آزمون فراگیر سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری ایانا در بوشهر، مدیر امور اداری سازمان با آرزوی توفیق برای پذیرفته شدگان در این مرحله از آزمون ، گفت : نتایج پذیرفته شدگان،حدود سه برابر ظرفیت در سایت سازمان سنجش اعلام شده و داوطلبین استخدام در سازمان می‌توانند متعاقباً با پیگیری نتایج از طریق سایت سازمان سنجش از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

علی ابراهیمی افزود: افرادی که رقم آخر کدملی زوج دارند در روزهای زوج و افرادی که رقم آخر کد ملی آنها فرد است روزهای فرد، می‌توانند به دبیرخانه جذب سازمان مراجعه نمایند. روز پنج شنبه ۲۴ شهریور نیز برای پذیرفته شدگانی که به هر دلیل موفق به حضور نشده‌اند در نظر گرفته شده است.

وی اظهارداشت:با توجه به تاریخهای اعلامی، امکان تمدید زمان ثبت نام وجود ندارد و پذیرفته شدگان الزاماً، میبایست در زمان تعیین شده نسبت به تشکیل و تکمیل مدارک اقدام کنند.

ایشان اضافه نمود: مدارک مورد نیاز که در سایت سازمان نیز منتشر شده، عبارتست از:کارنامه اولیه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، ساختار اطلاعات کارنامه مرحله اول (همراهدفایل اعلام نتایج اولیه که از طریق پرتال مربوطه قابل دریافت شده است)، اصل وکپی تمام صفحات شناسنامه،در صورت تاهل شناسنامه همسر و صفحه اول و آخر شناسنامه فرزند (چنانچه متقاضی، زمان ثبت نام درخواست استفاده از مزایای مرتبط داشته)، کارت ملی، کارت پایان خدمت/ معافیت دایم، مدرک تحصیلی که بارگذاری نموده، مدارک بومی مرتبط با امتیاز بومی در سطح شهرستان که قبلا از طریق سازمان اداری. استخدامی ابلاغ شده، تاییدیه ایثارگری و تائیدیه بهزیستی است. ابراهیمی افزود برای اطلاع رسانی حداکثری، علاوه بر درج آگهی در سایت سازمان، و سایت های معتبر استان توسط روابط عمومی ، همکاران ما با پذیرفته شدگان تماس تلفنی مبنی بر حضور به موقع با همراه داشتن اصل و کپی مدارک مورد نیاز برقرار کرده اند و همچنین اقدام به تشکیل گروه واتس اپی برای پاسخگویی به سوالات وابهامات احتمالی عزیزان متقاضی با عضویت آنان شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید