Iranian Agriculture News Agency

بهشتی :

22 درصد طرح موجود در مرکز طرح های کلان ملی فناوری کشاورزی است

رئیس مرکز طرح های کلان ملی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: 22 درصد طرح موجود در مرکز طرح های کلان ملی فناوری کشاورزی است.

22 درصد طرح موجود در مرکز طرح های کلان ملی فناوری کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا، محمد حسین بهشتی رئیس مرکز طرح های کلان ملی فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری صبح امروز در رویداد کارآفرینی، نوآورانه دانش بنیان و اشتغال آفرین حوزه شیلات، گفت: با روی کار آمدن دولت سیزدهم و دکتر ساداتی نژاد به عنوان وزیر جهاد کشاورزی ارتباط با معاونت علمی و فناوری شدت بیشتری به خود گرفت.

وی گفت: قانون جهش تولید و دانش بنیان در اوایل خردادماه ابلاغ شد و آیین نامه هایی با حضور معاون اول رئیس جمهور و دبیری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و یکایک وزرا نوشته شد.

به گفته وی، مصوبه وزارت جهاد کشاورزی قبل از ابلاغ قانون جهش تولید دانش بنیان در 27 فروردین ماه در هیات دولت مصوب شد که نشان دهنده‌ی ارتباط خوب وزارت جهاد کشاورزی و معاونت علمی و فناوری بوده است.

وی گفت: امید میرود با آیین نامه که در بخش های مختلف تدوین شده است بتوانیم در سال جاری قانون جهش تولید دانش بنیان را محقق کنیم.

بهشتی با بیان اینکه  قانون جهش تولید دانش بنیان یک نقشه راهی 20سال آینده حوزه علم و فناوری است، افزود: در چند حوزه در وزارت جهاد کشاورزی فعالیت های خوبی انجام شده است.

وی یادآور شد: 160طرح موجود در مرکز طرح های کلان ملی فناوری35 طرح در حوزه کشاورزی است که حدود 22 درصد است و میتوان گفت پس از حوزه سلامت بیشترین میزان طرح ها در حوزه کشاورزی است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید