Iranian Agriculture News Agency

دغدغه های ایثارگران جهاد کشاورزی فارس بررسی شد

مدیرکل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی از بررسی و احصا دغدغه‌ها، چالش‌ها و آسیب‌های حوزه ایثارگران در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس خبر داد و گفت: امیدواریم با همتی که در مدیران ارشد وزارت کشاورزی وجود دارد بتوانیم بخشی از مطالبات و دغدغه‌ها و چالش‌هایی که به حق است را برطرف کنیم.

دغدغه های ایثارگران جهاد کشاورزی فارس بررسی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، محمدرضا قائد عبدی در حاشیه سفر به استان فارس و نشست مشترک با علیرضا واحدی پور قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان و دیگر مسئولین ارشد این سازمان تصریح کرد: جلسات خوبی با مدیران محترم سازمان و همچنین حوزه ایثارگران برگزار شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه با حضور دولت جدید در بدنه‌ی ایثارگران اتفاقات خوبی روی داده است، اظهار کرد: در راستای ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور و اجرای برنامه های بیست و یک گانه حوزه ایثارگران، برنامه‌ی پایش و نظارت بر این ابلاغیه در جهاد کشاورزی استان فارس تدارک دیده شده است.

وی با اذعان به اینکه مسائل و مشکلاتی که عنوان شده برگرفته از سنوات گذشته هست، ابراز کرد: با تغییر رویکردی که اتفاق افتاده امید هست که بتوانیم قدم های موثری برداریم، با دستگاه‌های مربوطه از جمله ستاد کل نیروهای مسلح، سازمان بنیاد شهید مرکزی و سایر ارگان ها تعامل برقرار شده است.

او با اشاره به هم‌افزایی که در حوزه ایثارگران شکل گرفته است، افزود: تلاش می کنیم گوشه ای از ایثارگری‌ها و مجاهدت‌هایی که صورت گرفته را تجلیل کرده و گرامی بداریم تا فرهنگ ایثارگری را بتوانیم احیا و توسعه دهیم.

وی به تکالیف و ماموریت‌هایی که به عهده‌ی وزارت جهاد کشاورزی گذاشته شده است و بخش بخش عمده‌ آن بحث امنیت غذایی هست نیز اشاره کرد و افزود: امیدواریم با این اهتمامی که به وجود آمده موجب ارتقا و پایداری این امنیت غذایی شویم و گام های موثر و اثر بخش بر جای بگذاریم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید