Iranian Agriculture News Agency

نجفی در گفتگو با ایانا مطرح کرد:

تأمین امنیت غذایی خط قرمز جهاد کشاورزی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اهر گفت: همزمان با رزمایش سراسری صیانت از کاربری اراضی کشاورزی استان آذربایجان شرقی، این رزمایش در شهرستان اهر نیز برگزار شد.

تأمین امنیت غذایی خط قرمز جهاد کشاورزی

علی نجفی در گفتگو با خبرنگار ایانا در آذربایجان شرقی، افزود: در راستای صیانت از اراضی کشاورزی و حفظ امنیت غذایی با حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب ، فرماندهی نیروی انتظامی، مدیر جهاد کشاورزی ۱۰ مورد از ساخت وسازهای غیرمجاز شهرستان اهر به مساحت یک هزار مترمربع در اجرای احکام موضوع تبصره دو ماده ۱۰ در اراضی کشاورزی حومه شهر اهر و روستاهای دامن آباد و یاغبستلو از اراضی مرغوب کشاورزی به حالت قبل بازگشت.

وی عنوان کرد : تأمین امنیت غذایی مردم خط قرمز ماست و حفاظت از اراضی کشاورزی به‌ عنوان بستر تولیدات کشاورزی و مهمترین منبع تأمین و حفظ امنیت غذایی جامعه، از اساسی‌ترین اولویت‌های جهاد کشاورزی است.

نجفی تصریح کرد: هرگونه تغییر کاربری غیرمجاز و دست‌درازی به یکپارچگی اراضی ، استقلال کشور را در امنیت غذایی نشانه خواهد گرفت که در این خصوص با متخلفان و ناقضان قانون بصورت قانونی برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای یگان حفاظت اراضی کشاورزی بصورت شبانه روزی و مستمر حضور فعال دارند و گشت‌زنی انجام می‌شود، ادامه داد: مردم بهترین مدافعان اراضی کشاورزی میباشند و گزارشهای مردمی که با سامانه تلفنی ۱۳۱ ثبت می‌گردد  با فوریت توسط یگان حفاظت شهرستان پیگیری می‌شود و با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز با دستور دستگاه قضایی طبق قانون جلوگیری خواهد شد.

 

حجم ویدیو: 9.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید