Iranian Agriculture News Agency

به همّت حوزه‌‌ نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود:

اعطای وام قرض‌الحسنه تا سقف ۱۵۰ میلیون به کارمندان جهاد کشاورزی

با هدف ترویج سنت حسنه‌ ازدواج، حوزه‌ نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، تسهیلات وام قرض‌الحسنه را با شرایطی، به کارمندان این وزارتخانه، پرداخت می کند.

اعطای وام قرض‌الحسنه تا سقف ۱۵۰ میلیون به کارمندان جهاد کشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام حسنعلی خوئینی سرپرست معاونت فرهنگی - آموزشی در حاشیه‌ اردوی تفریحی فرزندانِ همکار به شهر زیبای تبریز، با اعلام این خبر گفت: نظر به تاکید نماینده محترم ولی‌فقیه نسبت به تسهیل در امر ازدواجِ همکاران، به کلیه‌ همکاران و فرزندانِ عزیز آنان در سراسر کشور که از تاریخ ۱۹ تیرماه ۱۴۰۱، مصادف با عید سعید قربان و بعد از آن ازدواج کنند، مبلغ ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به کلام رهبر عزیز انقلاب که فرمودند: "اینکه ما گفتیم ۱۴سکه بیشتر را عقد نمی‌کنیم، نه برای این است که ۱۴سکه بیشتر، اشکالی در ازدواج ایجاد می‌کند، خیر! چهارده هزار سکه هم باشد، ازدواج اشکالی ندارد، برای این است که آن جنبه‌ی معنوی ازدواج، غلبه پیدا کند بر جنبه‌ی مادّی"، گفت: زوجینی که میزان مهریه آنها حداکثر ۱۴ سکه تمام بهار آزادی باشد، با ۳۰ میلیون تومان افزایش نسبت به سایر زوجین، مبلغ ۷۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه دریافت خواهند کرد.

حجت‌الاسلام خوئینی جامعه‌ دیگرِ هدف برای این طرح را، زوجینی دانست که هر دو همکار، یا فرزندِ همکارِ وزارت جهادکشاورزی باشند و خاطرنشان کرد: به چنین افرادی، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و اگر میزان مهریه‌ی آنان حداکثر ۱۴ سکه بهار آزادی باشد، ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه پرداخت خواهد شد.

سرپرست معاونت فرهنگی - آموزشی حوزه‌ی نمایندگی ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در پایان افزود: کلیه‌ی همکاران ستادی که مشمول طرح‌های مذکور می‌شوند می‌توانند جهت ارائه‌ی مدارک به حوزه‌های نمایندگی ولی‌فقیه سازمان مربوطه مراجعه کند.

گفتنی است مدارک مورد نیاز جهت دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه‌ی ازدواج شامل: حکم کارگزینی همکار، کپی صفحات عقد‌نامه که تاریخ عقد و اسامی زوجین و میزان مهریه در آن ذکر شده باشد، کپی صفحات اول و دوم شناسنامه فرزند همکار، کپی صفحه اول و دوم شناسنامه همکار خانم ( نیازی به کپی شناسنامه همکار آقا نیست)، نام و نام خانوادگی، شماره ملی و شماره همراه وام گیرنده است.

لینک ثبت نام

https://survey.porsline.ir/s/Iff1sZ3/

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید