Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

مرکز نوآوری جذب سرمایه گذاری در استان قزوین راه اندازی می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مرکز نوآوری جذب سرمایه گذاری برای ایجاد فن آوری و نوآوری در بخش کشاورزی در استان قزوین راه اندازی خواهد شد.

مرکز نوآوری جذب سرمایه گذاری در  استان قزوین راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی در نشست بررسی جذب سرمایه گذار در بخش کشاورزی که با حضور حجت الاسلام مجیدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه، قاسم زاده مدیر کل منابع طبیعی و بابک قرالی رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی ومنابع طبیعی استان در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد با بیان این مطلب افزود: این طرح با هدف بهره مندی و استفاده از ظرفیت مناسب اوقاف و امور خیریه برای جذب سرمایه گذار و توسعه طرح های فن آور انجام می شود .

وی اظهار داشت: درحال حاضر چند مرکز سرمایه گذاری در بخش کشاورزی از جمله 9 سایت شیلات و سایر موارد وجود دارد که آماده واگذاری و جذب سرمایه گذار است.

افلاطونی اضافه کرد: همچنین در حوزه سرمایه گذاری در حوزه شور یا تصفیه خانه شهرک صنعتی و ... برای استفاده  از پساب تصفیه خانه ها برای انتقال به حوزه شوره زار و توسعه  زراعت چوب آماده سرمایه گذاری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه بخش کشاورزی استان قابلیت ویژه ای در حوزه های مختلف دارد گفت: جذب سرمایه گذار در این بخش ی می تواند باعث ایجاد تحول در کشاورزی استان شود .

افلاطونی تاکید کرد: جهاد کشاورزی با هدف نوسعه پایدار از جذب سرمایه گذاری در بخش های مختلف کشاورزی استان استقبال می کند .

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید