Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی تنکابن:

342 تن گوشت قرمز در تنکابن تولید شد/ارزش اقتصادی 552 میلیاردی

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن از تولید 342 تن گوشت قرمز به ارزش 552 میلیارد ریال در این شهرستان در مرداد ماه امسال خبر داد.

342 تن گوشت قرمز در تنکابن تولید شد/ارزش اقتصادی 552 میلیاردی
به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، عبداله غلامپور اظهار کرد: برای تامین پروتئینی مورد نیاز جامعه مرداد ماه امسال 342 تن گوشت قرمز گاو و گوسفند در شهرستان تنکابن تولید و به بازار مصرف عرضه شد.

وی ارزش اقتصادی این مقدار گوشت قرمز تولیدی را 552 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این مقدار گوشت از 8 هزار و 310 راس دام شامل 6 هزار و 137 راس گوساله، یک هزار و 223 راس بز و بزغاله و 950 راس گاو و گوساله تولید شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن ادامه داد:  این شهرستان دارای 80 هزار و 600 راس دام سبک و 36 هزارو 900 راس دام سنگین است.

وی  با اشاره به نقش حضور کارشناسان ذیربط این مدیریت در واحدهای پرواری و دامداری این شهرستان، اطلاع رسانی و ارائه توصیه های فنی کارشناسان این مدیریت و آشنا کردن دامداران و تولید کنندگان به مسائل علمی پروار بندی در واحدهای پروار بندی بره و گوساله را موجب کاهش هزینه تولید، افزایش بازدهی اقتصادی و سودآوری و در نهایت پایداری اشتغال مولد و تامین امنیت غذایی جامعه دانست.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید