Iranian Agriculture News Agency

اردوی سه روزه فرهنگی تفریحی فرزندان کارکنان وزارت جهاد کشاورزی سراسر کشور در تبریز

نوجوانان منابع انسانی ارزشمند برای آینده کشور هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: نوجوانان مملو از امید و نشاط بوده و منابع انسانی ارزشمند برای آینده کشور هستند.

نوجوانان منابع انسانی ارزشمند برای آینده کشور هستند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، شهرام شفیعی در مراسم افتتاحیه اردوی فرهنگی تفریحی فرزندان کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور که با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی در مجتمع شهید کسایی تبریز برگزار گردید، ضمن تبریک هفته دولت، جوانان را سرشار از توان و انگیزه دانسته و افزود: نوجوانان وجودی مملو از امید دارند و این نوید را به مدیران و مسئولین می دهند که منابع انسانی ارزشمندی برای آینده این مملکت وجود دارد.

وی برگزاری اردوها را زمینه ساز ایجاد نشاط و روحیه برای فرزندان و والدین آنها توصیف نموده و گفت: نوجوانان با تجربه های خوبی که در این اردوها کسب می کنند می توانند یک مسیر خوب برای زندگی و آینده خود ترسیم کنند و همکاری، تعامل و مشارکت را بیاموزند.

وی در خصوص سیمای کشاورزی استان گفت: آذربایجان شرقی با یک میلیون و 400 هزار هکتار اراضی کشاورزی، زراعی و باغی و دارا بودن ظرفیت مناسب دامی، بیش از 5 میلیون تن تولیدات در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی آن داشته و در اکثر حوزه های کشاورزی از رتبه های برتر کشور محسوب می شود.

وی برنامه ریزی برای تامین امنیت غذایی با توجه به افزایش جمعیت کشور را اقدامی ضروری دانسته و خاطر نشان کرد: با کمبودی که در منابع آب و خاک داریم باید با استفاده از فناوری های نوین و احساس مسئولیت، در راستای تامین امنیت غذایی کشور بکوشیم و این مهم در حوزه کشاورزی جز با همت و تلاش جوانان و نوجوانان که آینده سازان کشور عزیزمان هستند، محقق نخواهد شد.

  گفتنی است که این اردوی فرهنگی - تفریحی از 8 الی 10 شهریور با حضور فرزندان 12 تا 16 ساله کارکنان جهاد کشاورزی سراسر کشور در تبریز برگزار شد و بازدید از جاذبه های گردشگری استان و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر بخش های این اردوی 3 روزه است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید