Iranian Agriculture News Agency

مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

یک هزار و ۲۷۹ تخلف در سامانه نانینو قزوین شناسایی شده است

مسئول نظارت هوشمند بر نانوایی‌ها در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شناسایی یک هزار و ۲۷۹ تخلف در حوزه نانوایی‌ها بر اساس اطلاعات سامانه نانینو (نظارت هوشمند نانوایی‌ها) در این استان خبر داد

یک هزار و ۲۷۹ تخلف در سامانه نانینو قزوین شناسایی شده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، آزیتا اسدی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: اطلاعات مربوط به تراکنش دستگاه‌های کارتخوان از سامانه نانینو‌ استخراج و پس از تحلیل داده‌ها تخلفات موجود به استانداری و فرمانداری ارسال می‌شود.

وی اضافه کرد: تمامی تراکنش‌های غیرمعمول در دستگاه کارت خوان فروش نان و تخلفات در حوزه نانوایی‌ها از طریق کارتخوان‌های هوشمند در سامانه نظارت هوشمند (نانینو) قابل رصد و ارزیابی است.

اسدی تصریح کرد: تراکنش‌های صوری، استفاده نکردن از دستگاه کارتخوان هوشمند، تعدد کارت یکتا (تکرار تراکنش خرید با یک کارت بانکی)، مدت زمان کارکرد و تراکنش در ساعات غیرمعمول در این سامانه ثبت می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه یک هزار و ۶۲۹ واحد نانوایی در استان قزوین وجود دارد، گفت: از این تعداد نانوایی یک هزار و ۶۱۰ واحد به دستگاه کارتخوان هوشمند مجهز شده و اطلاعات آن‌ها در سامانه نانینو ذخیره می‌شود.

گفتنی است سامانه نانینو بر اساس طرحی مشترک از سوی بانک سپه و وزارت کشور راه‌اندازی شده تا بتوان از طریق دستگاه کارتخوان هوشمند بر فعالیت واحدهای نانوایی نظارت کرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید