Iranian Agriculture News Agency

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی معرفی شد

در مراسمی با حضور سرهنگ امینی فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی کشور و رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، سرهنگ بهرام تقی زاده به عنوان فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی استان معرفی شد.

فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی آذربایجان‌غربی معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا آذربایجان غربی، سرهنگ اکبر امینی فرمانده یگان حفاظت اراضی کشاورزی کشور در ادامه سفر دو روزه به استان ، با فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی نیز از نزدیک دیدار و گفتگو کرد. 

در این نشست طرفین بر لزوم صیانت و حفاظت از اراضی کشاورزی استان ، برخورد قانونی و جدی با متخلفین و همچنین افزایش تعامل سایر دستگاه های اداری و قضایی در راستای اجرای احکام تاکید کردند.

سردار جهانبخش فرماندهی انتظامی استان نیز با اشاره به ضرورت تغییر الگوی کشت دیمی به آبی، برآورد اطلاعات تغییر کاربری غیرمجاز، عدم خدمات رسانی شرکتهای خدمات رسان به ساخت وسازهای غیرمجاز، برخورد و شناسایی افرادی که به صورت باندی نسبت به تفکیک اقدام می کنند، اظهار کرد: اجرای احکام تبصره 2 ماده 10 باید در اولویت قرار گیرد و از ساخت وسازهای غیرمجاز به خصوص تالار باغ ها و رستوران ها از طریق اماکن و جهاد کشاورزی جلوگیری شود.

در ادامه فرمانده یگان حفاظت امور اراضی کشور به همراه سرهنگ همت زاده رئیس بازرسی یگان حفاظت با ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در خصوص هماهنگی و تعامل با دستگاه  قضائی در زمینه تشدید برخورد با تغییر کاربریهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی ، بررسی وضعیت اجرای احکام قلع و قمع بناها و مستحدثات غیر مجاز و اجرای احکام قضائی دیدار و گفتگو کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید