Iranian Agriculture News Agency

برزگر:

دولت پای حمایت از کشاورزی است

سرپرست سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز تاکید بر این نکته دارد که کشاورزی همواره مورد توجه دولت سیزدهم است و در سفرهای استانی اعتبار مطلوبی به بخش کشاورزی اختصاص داده شده است.

دولت پای حمایت از کشاورزی است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، حسین برزگر سرپرست سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت‌های عمرانی بخش کشاورزی در طول یک سال از استقرار دولت سیزدهم گفت: از هفته دولت پارسال تاکنون ۱۳۳طرح در بخش‌های مختلف کشاورزی در استان افتتاح و هفت طرح کلنگ‌زنی شد که ۵۰۰میلیارد تومان برای طرح‌های افتتاحی هزینه شده است.

به گفته وی، در یکسال اخیر ۴۰۹میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸به ۳۰۱ طرح اشتغالزایی  پرداخت شد، که بیشتر این طرح‌ها در حوزه احداث دامداری، گلخانه، مرکز پرورش آبزیان است که پیشرفت فیزیکی بالا داشتند.

سرپرست سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌اکنون احداث ۳۷ سردخانه با ظرفیت ۳۰۰ هزار تن در دست اجراست که بالای ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با تکمیل این طرح‌ها، نیاز استان در حوزه انبار و سردخانه به سایر استان‌های دیگر مرتفع می‌شود.

وی از پرداخت ۲۱۳میلیارد تومان تسهیلات به چهار هزار و ۳۳ دامدار و تولیدکننده طیور در راستای طرح کارآمدسازی یارانه‌ها خبر داد و گفت: این تسهیلات برای تامین نقدینگی تولیدکنندگان پرداخت شد.

سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان اظهار کرد: در سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در زیر بخش کشاورزی در قالب  اعتبار بلاعوض و تملکی مصوب شد.

برزگر از تصویب سه هزار و ۱۸۰میلیارد تومان تسهیلات در سفر رییس جمهور به استان برای بخش کشاورزی خبر داد و افزود: تاکنون۲۲میلیارد تومان از اعتبارات و تسهیلات سفر به استان ابلاغ شده است که امید است، تخصیص اعتبارت سفر شدت بگیرد که زیرساختهای بخش کشاورزی تقویت شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید