Iranian Agriculture News Agency

در پنچمین روز از هفته دولت انجام شد؛

بهره‌برداری از یک واحد گلخانه در روستای سنگوییه شهرستان بافت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بافت گفت: همزمان با هفته دولت و در پنچمین روز از این ایام یک واحد گلخانه با زیربنای ۲۱۰۰متر مربع و با اعتباری بالغ ۸۰۰ میلیون تومان در روستای سنگوییه با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از یک واحد گلخانه در روستای سنگوییه شهرستان بافت

 بنا به گزارش خبرنگار ایانا در استان کرمان، الهی فر گفت: همچنین مراسم کلنگ زنی طرحهای فاز پنچم تسطیح اراضی  کشاورزی زیر حوزه سد شهرستان بافت با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان و  احداث دامداری صنعتی پرورش شتر داشتی در روستای فهیم آباد بافت با حضور فرماندار شهرستان بافت و جمعی از مسئولین شهرستانی برگزار شد.

وی افزود: این دامداری با ظرفیت ۲۰۰ نفر مولد مبلغ سرمایه گذاری ۲۱ میلیارد تومان و مساحت اجرای طرح ۲۸۰۰۰ مترمربع و میزان اشتغال طرح ۳۰ نفر توسط مجری طرح آقای حسام‌الدین القاصی صورت پذیرفت .

مجری طرح دامداری صنعتی پرورش شتر داشتی در شهرستان بافت گفت: در صورت راه اندازی این طرح و همکاری و همراهی ارگانهای ذیربط به زودی شاهد آن خواهیم بود که بافت به عنوان شاخص طرح های پرورش شتر استان کرمان معرفی گردد و اجرای این طرح در عرصه گردشگری شهرستان نیز جذابیت خواهد داشت.

فرماندار شهرستان بافت نیز ضمن حمایت از اجرای طرح دامداری صنعتی پرورش شتر داشتی عنوان نمود: جهت راه اندازی سریعتر این طرح در اجرای زیرساخت ها در حد توان همکاری های لازم صورت خواهد پذیرفت و از هر سرمایه گذار در هر حوزه ای حمایت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید