Iranian Agriculture News Agency

همزمان با سومین روز از هفته دولت انجام شد،

دیدار به مناسبت روز کارمند با جانباز معزز《فرامرز فراستی》

همزمان با سومین روز از هفته دولت و روز کارمند، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، مدیر کل امور ایثارگران و مدیر کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی با جانباز معزز فرامرز فراستی دیدار کردند.

دیدار به مناسبت روز کارمند با جانباز معزز《فرامرز فراستی》

به گزارش خبرنگار ایانا، همزمان با سومین روز از هفته دولت و روز کارمند، هوشنگ محمدی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع، محمدرضا قائد عبدی مدیر کل امور ایثارگران و جواد اسماعیلی مدیر کل امور اداری وزارت جهاد کشاورزی با جانباز معزز فرامرز فراستی دیدار کردند.

در این دیدار هوشنگ محمدی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت جهادکشاورزی گفت: روز کارمند، یادآوری از انسان‌های شایسته‌ای است که هدفشان خدمت به مردم وکسب رضای پروردگار است.آنان که همه همت و تلاششان، گره‌ گشایی زندگی مردم، رفع مشکلات و ایجاد آرامش در جامعه است؛ همچنین همکاران عزیزم در وزارت جهاد کشاورزی علی رغم برخی تنگناها ومحدودیت‌ها وبا بکارگیری فرهنگ و مدیریت جهادی، خالصانه وصادقانه آینه وظیفه شناسی و پژواک دانایی و تعهد و مصداق آن هستند.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر و شهدای جهادکشاورزی و تبریک روز کارمند از زحمات و تلاشهای بی‌دریغ همکاران خدوم و ساعی صمیمانه تقدیر وتشکر نمود و افزود: نتیجه بذر تلاش و کوشش‌ و خدمت بی منت شما، در نتیجه درخت امیدی است که به بار می نشیند و نوید بخش آینده‌ای پرنشاط و تحول بخش، کشاورزی است.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید