Iranian Agriculture News Agency

طلوع حیات خبر داد:

استفاده از فضاهای مازاد نهادها برای پرورش و تولید آبزیان در آذربایجان شرقی

هم‌زمان با هفته دولت جلسه مشترکی با حضور مسئول قرارگاه مهارتی فرمانده انتظامی استان و مسئولان مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

استفاده از فضاهای مازاد نهادها برای پرورش و تولید آبزیان در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، معاون مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان هدف از این جلسه را بحث و تبادل‌نظر برای تبدیل فضاهای مازاد بالقوه پادگان‌ها که قابلیت فعالیت‌های تولیدی در بخش شیلات و آبزیان را دارد به محیط واقعی کار و تولید عنوان کرد.

فیروز طلوع حیات افزود: این مدیریت آمادگی دارد برای اجرای پروژه‌های مشترک همکاری در قالب سیاست‌های مهارت‌آموزی به پرسنل وظیفه که پس از ترخیص از خدمت به عرصه کسب‌وکار تولیدی ورود کند و استفاده از فضاهای مازاد فرماندهی انتظامی در سطح استان آذربایجان شرقی برای پرورش و تولید آبزیان اقدام شود.

معاون مدیریت شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان در خاتمه ضمن اعلام آمادگی همکاری‌های بین سازمانی چه با بخش دولتی و چه با بخش غیردولتی اظهار کرد: امکانات و فضاهای نیروی انتظامی در سطح استان طی بازدیدهای کارشناسی شناسایی و پس از امکان‌سنجی، برنامه‌ریزی و اقدامات لازم برای تولید و توسعه اشتغال مولد در قالب تفاهم‌نامه همکاری  انجام خواهد پذیرفت.

مسئول قرارگاه مهارتی فرماندهی انتظامی استان ضمن ابزار امیدواری اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت‌های فنی و تخصصی کارشناسان و ایجاد فضای مشترک همکاری، مهارت افزایی و تولید آبزیان دور از انتظار نیست 

سرهنگ الهوردی ایمانی ادامه داد: فرماندهی انتظامی با مهیا کردن فضاها و امکانات موردنیاز پروژه‌های آبزی‌پروری درصدد است برای تبدیل فضاهای مازاد پادگان‌ها به محیط واقعی کار و تولید اقدام کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید