Iranian Agriculture News Agency

همزمان با چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت:

بهره برداری از پروژه های نظرآباد با ادای احترام به مقام والای شهدا آغاز شد

در چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت، استاندار البرز با همراهی نماینده مردم نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز و جمعی از مسئولین شهرستان با حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان نظرآباد، به مقام والای ایشان ادای احترام کرد.

بهره برداری از پروژه های نظرآباد با ادای احترام به مقام والای شهدا آغاز شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان البرز، همزمان با چهارمین روز از گرامیداشت هفته دولت، عبداالهی، استاندار البرز و هیئت همراه، طی مراسمی با حضور علی حدادی، نماینده مردم شریف نظرآباد، ساوجبلاغ و طالقان، عبدالرضا روشن نژاد، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، حسین بغدادی، فرماندار و سایر مسئولین شهرستان در گلزار شهدای گمنام شهرستان نظرآباد حضور یافت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم ادای احترام کرد.

امسال 9 پروژه بخش کشاورزی در هفته دولت در شهرستان نظرآباد به بهره برداری رسید که عمدتاً در حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی، آب و خاک و امور فنی و زیربنایی، تولیدات گیاهی و تولیدات دامی می باشد.

طرح سردخانه بالای صفر، فرآوری و بسته بندی خشکبار، فرآوری و بسته بندی گوشت مرغ، تولید خوراک آماده، بسته بندی سبزی و صیفی، گلخانه صیفی جات و لوله گذاری خطوط انتقال آب برخی پروژه های افتتاحی بخش کشاورزی شهرستان نظرآباد بود که در هفته دولت به بهره برداری رسید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید