Iranian Agriculture News Agency

تخریب ۱۳ مورد کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در اصفهان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان گفت: امسال ۱۳ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اصفهان شامل دیوارکشی، تخریب و قلع و قمع گردید.

تخریب ۱۳ مورد کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در اصفهان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان اصفهان ، محمد حسین احمدی گفت: در ششمین مرحله قلع و قمع تغییر کاربری اراضی کشاورزی در امسال، ۱۳ مورد تخریب کاربری غیر مجاز اراضی کشاورزی در دهستان جی و قهاب، جنب پایگاه هشتم شکاری انجام گردید.

۵۶۲ واحد قلع و قمع تغییر کاربری غیر مجاز از ابتدای سال تا کنون طی شش مرحله

احمدی با اعلام این خبر افزود: این قلع و قمع در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات و جلوگیری از تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی دهستان جی و قهاب، جنب پایگاه هشتم شکاری با همکاری و حمایت همه جانبه دادستان مرکز استان ، معاون دادستان ، معاون عملیات ف ا ا اصفهان و همکاری همه جانبه یگان محترم امداد و یگان‌های حفاظت اراضی استان و شهرستان، کلانتری ۲۶ زینبیه و مدیر شهرستان، رئیس اداره امور اراضی و واحدحقوقی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان و همکاران مرکز جهاد کشاورزی جی و قهاب مورخ ۲۶ مرداد انجام گردید.

این مقام مسئول با بیان این خبر یادآور شد: اراضی با قابلیت کشاورزی در شهرستان اصفهان محدود هستند که به منظور حفظ امنیت غذایی کشور تعداد ۵۶۲ مورد تغییر کاربری غیر مجاز از ابتدای امسال در شهرستان اصفهان تخریب و ۴۱۸ جریپ از اراضی کشاورزی آزاد و انشالله به چرخه تولید برمیگردد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اصفهان هشدار داد: با کسانی که به منظور کسب درآمد بیشتر اقدام به دیوارکشی یا ساخت باغ ویلا می‌کنند به شدت برخورد می‌کنیم و از شهروندان شهرستان اصفهان درخواست کرد از طریق سامانه ۱۳۱ جهاد کشاورزی، این مدیریت را در حفظ و حراست از باغات و اراضی زراعی همراهی کنند و مراتب هرگونه تخلف را به سرعت به اطلاع تلاشگران جهاد کشاورزی برسانند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید