Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اعلام کرد؛

افتتاح و بهره برداری 47 پروژه کشاورزی مازندران در هفته دولت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح و بهره برداری 47 پروژه تولیدی، خدماتی و زیربنایی کشاورزی مازندران با اعتبار 147 میلیارد تومان هفته دولت امسال خبر داد.

افتتاح و بهره برداری 47 پروژه کشاورزی مازندران در هفته دولت

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، حسن عنایتی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، 47 پروژه تولیدی، خدماتی و زیربنایی بخش کشاورزی مازندران با اعتبار 147 میلیارد تومان مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه با افتتاح و بهره برداری از این طرح ها برای 168 نفر اشتغالزایی شده و 3 هزار و 24 خانوار از مزایای آن برخوردار می شوند، افزود: 23 پروژه آب و خاک، 6 طرح دام و طیور، 8 پروژه صنایع کشاورزی و 10 طرح باغبانی هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از 23 طرح بخش آب و خاک این سازمان در هفته دولت، افزود: 4 طرح آبیاری نوین در 31 هکتار از مزارع و باغات، 7 پروژه کانال بتنی انتقال آب، 6 طرح شن ریزی جاده بین مزارع، 3 طرح مرمت و بهسازی آببندان، یک طرح مرمت 200 متر قنات، یک طرح خط انتقال آب و لوله گذاری به طول هزار و 850 متر و طرح احداث یک دهنه پل آبگذر از پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری بخش آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی مازندران در هفته دولت امسال است.

عنایتی به افتتاح و بهره برداری از 8 طرح صنایع کشاورزی به ظرفیت 11 هزار و 600 تن و اشتغالزایی 83 نفر در این ایام اشاره و اضافه کرد: 4 طرح تولید و بسته بندی انواع میوه و سبزی خشک، حبوبات، غلات و برنج، 2 طرح شالیکوبی مدرن، یک طرح شرکت گیاهان دارویی به ظرفیت 4 هزار و 800 تن و یک طرح شرکت فراوردهای گوشتی با اشتغالزایی 20 نفر در هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از افتتاح و بهره برداری 10 پروژه باغبانی استان در هفته دولت امسال خبر داد و تصریح کرد: 8 طرح گلخانه گل و گیاه زینتی، سبزی و صیفی، ارکیده و لیموترش، یک طرح مجتمع گلخانه ای به مساحت 5.5 هکتار با ایجاد اشتغال برای 26 نفر و یک طرح گلخانه هیدورپونیک گل و گیاهان زینتی با اشتغالزایی 5 نفر در این ایام افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اشاره به اینکه 6 پروژه تولیدی در بخش دام و طیور استان با اشتغالزایی 29 نفر در این ایام افتتاح و به بهره برداری می رسد، گفت: 3 طرح مرغداری گوشتی به ظرفیت 118 هزار قطعه، یک طرح گاوداری شیری صنعتی 70 راسی و 2 پروژه پرواربندی گوساله 180 راسی در بخش دام و طیور هفته دولت امسال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید