Iranian Agriculture News Agency

عظیمی مطرح کرد:

طرح های شبکه هاب فرعی آبیاری غرب و شمال غرب کشور از پیشرفت 98 درصدی برخوردار است

مدیرعامل موسسه جهاد نصر و مجری طرح شبکه‌های فرعی آبیاری زهکشی غرب و شمال غرب کشور از منطقه خداآفرین استان آذربایجان شرقی بازدید کرد.

طرح های شبکه هاب فرعی آبیاری غرب و شمال غرب کشور از پیشرفت 98 درصدی برخوردار است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، رضا عظیمی در ادامه‌ بازدید از پروژه‌های شبکه فرعی آبیاری استان آذربایجان شرقی با حضور نمایندگان مجری طرح، سازمان جهاد کشاورزی و کارشناسان مدیریت طرح از پروژه‌ی یکانات واقع در حوزه‌ی شهرستان‌های مرند و جلفا بازدید کرد.

در ادامه و پس از بازدید با حضور مدیرعامل موسسه جهاد نصر، فرماندار شهرستان مرند، نمایندگان سازمان جهاد کشاورزی شهرستان‌ها، کارشناسان مدیریت طرح در محل پروژه به‌منظور بررسی و رفع مشکلات باقیمانده طرح برای رسیدن به راهکارهای بهره‌برداری از دستاوردهای طرح جلسه‌ای تشکیل شد.

 عظیمی  اعلام کرد: سطح کل طرح شبکه های فرعی آبیاری غرب و شمال غرب کشور در استان 18 هزار و 740 هکتار بوده و پیشرفت فیزیکی آن 98 درصد است.

وی افزود: تنها پروژه یکانات از کل طرح در استان پیشرفت فیزیکی 83 درصد دارد که عملیات آن به‌طور کامل به اتمام نرسیده است.

وی اضافه کرد: با تمهیداتی که پیش‌بینی‌شده، 1400 هکتار از پروژه یکانات برای فصل کاشت پاییزه آمده بهره‌برداری خواهد شد و در اختیار کشاورزان منطقه قرار خواهد گرفت.

 وی ضمن تأکید بر اینکه بهره‌برداری بهینه از طریق تشکل‌ها و تعاونی‌های کشاورزی از اولویت‌های اصلی بعد از اتمام عملیات اجرایی پروژه‌ها است، عنوان کرد: در این راستا با همکاری و هماهنگی ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی صورت‌جلسه تحویل بخشی از کار در سطح 5 هزار و 290 هکتار در منطقه خداآفرین امضا و ابلاغ شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید