Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان

آزادگان معنا و مصداق عالی ایمان و نماد پایداری ملت بزرگ ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی، آزادگان را معنا و مصداق عالی ایمان و نماد پایداری ملت بزرگ ایران خواند.

آزادگان معنا و مصداق عالی ایمان و نماد پایداری ملت بزرگ ایران

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی،  در پیام اکبر فتحی به مناسبت فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان آمده است: در بیست و ششم مرداد  1369 میهن اسلامی غرق در عطر ورود فرزندان سرافرازی گشت که پس از تحمل سالهای سخت و ملال آور اسارت به آغوش وطن بازگشتند. بزرگداشت این روز فرصت مناسبی برای مرور رشادت‌های این غیور مردان است که به تأسی از اسرای کربلا و پایداری یاران حسین در مقابل ظلم و جور با ایستادگی و مقاومت تاریخ‌ساز خود در هشت سال دفاع مقدس، حقانیت و اراده مصمم ملت ایران را در دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور به نمایش گذاشتند الماس های درخشانی که معنا و مصداق عالی ایمان و نماد پایداری ملت بزرگ ایران شدند.

صحنه ورود ایشان و بوسه بر خاک میهن  به عنوان یکی از مهمترین و خوشایندترین رویدادهای سال 69  و تحقق وعده الهی "إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ  "همواره بر تارک فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی این مرز و بوم همچون چراغ راه، خواهد درخشید.

اینجانب به احترام ایثار و دلاوری این بزرگمردان میهن پرست که با ایمان راسخ در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادند و با بازگشت سرافرازانه تا ابد بر صحیفه اذهان ماندگار شدند، فرارسیدن این روز غرورآفرین را به تمامی مردم عزیز کشور  و به ویژه آزادگان جهادگر استان  و خانواده بزرگ جهاد کشاورزی تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید