Iranian Agriculture News Agency

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین

امشب آخرین مهلت نصب تابلوی مشخصات نانوایی‌ها‌ دراستان قزوین

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از آخرین مهلت نصب تابلوی مشخصات در جلوی درب واحدهای نانوایی تا پایان روز سه شنبه ۲۵ مردادماه جاری در این استان خبر داد.

امشب آخرین مهلت نصب تابلوی مشخصات نانوایی‌ها‌ دراستان قزوین

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، داوود نایب فرجی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: تمامی واحدهای نانوایی موظفند بر اساس مصوبه ستاد امنیت غذایی استان قزوین تا پایان امروز به نصب این تابلوها اقدام کنند.

وی اضافه کرد: نصب نبودن تابلو در واحدهای نانوایی پس از مهلت یاد شده به منزله تخلف صنفی شناخته شده و ۱۰ درصد از سهمیه آرد نانوایی کسر می‌شود.

نایب فرجی تصریح کرد: در این تابلو باید اطلاعاتی شامل ساعت کار، وزن چانه و نان، روز تعطیل، قیمت مصوب و غیره برای عموم شهروندان قابل رویت باشد.

این مسؤول بیان داشت: این اقدام با هدف اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص قیمت مصوب و روز تعطیل انجام شده و از بروز تخلفات صنفی مثل تعطیلی خودسرانه، کم فروشی و قیمت‌های غیر کارشناسی جلوگیری می‌کنند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: یک هزار و ۶۳۰ واحد نانوایی در استان قزوین وجود دارد که همه آن‌ها باید به نصب این تابلوها اقدام کنند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید