Iranian Agriculture News Agency

نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای بسیاری انجام داده است

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با اشاره به اینکه تقدیر از اصحاب رسانه یک وظیفه است، گفت: حضرت آقا می فرمود نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای بسیار زیادی انجام داده ولی ما در بحث نشان دادنش به مردم شاید آن طور که باید و شاید وظیفه خود را انجام ندادیم.

نظام مقدس جمهوری اسلامی کارهای بسیاری انجام داده است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، سید محسن قائمی در دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس با قائم مقام و کارکنان صدا و سیمای مرکز فارس که به مناسبت هفته خبرنگار برگزار شد، تصریح کرد: به حمد الله صدا و سیما در این قضیه سهم بسیار بسزایی دارد.

قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس نیز که یکی دیگر از مسئولین بخش کشاورزی بود که در این نشست حضور داشت، اظهار کرد: از همکاری ارزنده صدا و سیمای مرکز فارس در پوشش اخبار و رویداد های بخش کشاورزی این استان تشکر می کنم. 

علیرضا واحدی پور با یادآوری اینکه در یک مقطعی در گذشته در صدا و سیما اخبار کشاورزی تهیه، تولید و پخش می شد، ابراز کرد: با توجه به گستره استان فارس فکر می کنم این برنامه می تواند دوباره احیا و پخش شود. 

به گفته وی؛ صدا و سیما و جهاد کشاورزی می توانند در این خصوص تعامل داشته باشند زیرا بستر های تولید محتوا برای بخش کشاورزی در استان فارس فراهم است و در این خصوص مشکلی نداریم. 

قائم مقام صدا و سیمای مرکز فارس که میزبان این دیدار بود، گفت: این چند سالی که در حوزه خبر بودیم سعی و تلاش بر این بوده که زیبایی ها، پتانسیل ها و توانمندی های استان به شبکه های ملی ارسال شود و دوستان بتوانند شاهد باشند.

ابوالحسن کرمی بیان کرد: ظرفیت رسانه ظرفیت بسیار خوبی است با آن حجم گسترده ای که در 37 شهرستان استان داریم و ما 58 خبرنگار آزادی که وجود دارد؛ این ظرفیت بسیاری خوبی است و با تعاملات خوبی که با جهاد کشاورزی وجود دارد امیدواریم بتوانیم توانمندی های استان فارس به نمایش بگذاریم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید