Iranian Agriculture News Agency

بهادری جهرمی مطرح کرد:

وزارت جهاد کشاورزی پیشرو در تحقق شعار سال

سخنگوی دولت گفت: وزارت جهاد کشاورزی اولین مصوبه دولت و اولین آیین نامه تحقق شعار سال دولت را از آن خود کرده و این پیشرو بودن و پیشگام بودن باید برای مردم شفاف سازی شود.

وزارت جهاد کشاورزی پیشرو در تحقق شعار سال

به گزارش خبرنگار ایانا، علی بهادری جهرمی سخنگو و دبیر هیئت دولت در نشست سراسری مدیران روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی که به مناسبت روز خبرنگار و به میزبانی سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی و با حضور مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، ستاد و مدیران روابط عمومی سازمان های جهاد کشاورزی، موسسات و شرکت های تابعه وزارت خانه در سالن جلسات وزارت برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: وزیر جهاد کشاورزی در دولت با روحیه جنگنده از بخش کشاورزی و بهره برداران دفاع می کند، در دولت یک سال تلاش شبانه روزی شده است و روابط عمومی از دو حیث مکلف است هم بار زحمات در سطح کشور و هم آثار و نتایج این زحمات را به مردم منعکس کند.

وی افزود: وظیفه روابط عمومی انتقال دستاوردها و اقدامات جهادی در حوزه امنیت غذایی و تولید کالاهای اساسی است.

بهادری جهرمی با بیان اینکه تکلیف دیگر روابط عمومی ایجاد احساس امید ملی است، عنوان کرد: باید تغییر رویکرد، تغییر در نحوه عمل و دغدغه محوری را انعکاس دهیم و باید روابط عمومی ها برای مردم روشنگری کنند که با چه مشکلاتی مواجه بودیم، چه برنامه هایی داشتیم و در حال حاضر کجای راه هستیم و به کدام سمت حرکت می کنیم.

وی افزود: متاسفانه کارمندان دولت از بسیاری از دستاوردهای دولت بی اطلاع هستند و باید هفته دولت را بهانه ای کنیم به مردم گزارش دهیم و به صورت شفاف شرایط را بیان کنیم، به عنوان مثال در بحث خرید تضمینی گندم اتفاقات خوبی افتاده و باید اهمیت آن برای مردم روشن شود.

سخنگوی دولت در رابطه با آیین نامه شعار سال گفت: وزارت جهاد کشاورزی اولین مصوبه دولت و اولین آیین نامه تحقق شعار سال دولت را از آن خود کرده و این پیشرو بودن و پیشگام بودن باید برای مردم شفاف سازی شود. در هفته دولت وظیفه داریم که بگوییم وزارت جهاد چه اقداماتی انجام داده و اینکه دولت در این یکسال چه اقداماتی داشته است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ دولتی جرأت مردمی سازی یارانه ها را نداشت اما دولت سیزدهم این کار را انجام داد، بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی می تواند آثار و دستاوردهای مردمی سازی یارانه ها را برای مردم شفاف سازی کند.

بهادری جهرمی ادامه داد: یکی از نقاط قوت دولت با برنامه بودن آن است و ۱۰۲۹ اقدام، چالش و راهبرد را در ابتدای ایجاد دولت برای مردم بیان کرد که روایت آن برعهده روابط عمومی ها است. 

وی با بیان اینکه در وزارت جهاد کشاورزی روابط عمومی باید هم مبلغ دستاوردهای خود باشد و هم در بیان دستاوردهای دیگر دستگاهها همکاری و همراهی داشته باشد، تصریح کرد: در طرح دارویار ۶ میلیون نفر در کشور بیمه شدند اما این طرح به درستی دیده نشد.

دبیر هیئت دولت در پایان خاطرنشان کرد: روابط عمومی ها باید به مسئولین بخش های خود کمک کنند و مدیران را فعال کنند، باید بتوانند مسئولین بخش خود را برای حضور در مقابل رسانه ها، در سخنرانی ها و جلسات ترغیب کنند و به آنها انگیزه دهند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید