Iranian Agriculture News Agency

بازدید معاون وزیر از پردیس تحقیقات و آموزش کشاورزی قاینات‌

معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی در ادامه سفر امروز چهارشنبه (19 مرداد) به استان خراسان جنوبی، برای بازدید از پردیس تحقیقات و آموزش کشاورزی اسلام آباد قاین به این شهرستان سفر کرد.

بازدید معاون وزیر از پردیس تحقیقات و آموزش کشاورزی قاینات‌

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان جنوبی، مجتبی خیام نکویی معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج وزارت جهاد کشاورزی در ادامه سفر امروز چهارشنبه (19 مرداد) به استان خراسان جنوبی، برای بازدید از پردیس تحقیقات و آموزش کشاورزی اسلام آباد قاین به این شهرستان سفر کرد.

در این دیدار که جعفری رئیس سازمان جهاد کشاورزی، اسحاقی نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی، اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و همچنین حجت الاسلام و المسلمین رحمانی امام جمعه و جمعی از مدیران استانی و شهرستان حضور داشتند، معاون وزیر گفت: خراسان جنوبییکی از مهمترین مراکز عمده تولید زعفران در کشور هست که با کیفیت بالایی مشغول تولید زعفران و زرشک و عناب می باشند که این مهم نیازمند توجه ویژه به این مزیت های نسبی است.

در این بازدید، جعفری رئیس سازمان جهادکشاورزی بر اجرای مصوبه مرکز توسعه زرشک و عناب برای استان خراسان جنوبی از سوی وزرات جهاد کشاورزی و دولت تاکید و دخواست در اولویت قرار دادن این امر را عنوان کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید