Iranian Agriculture News Agency

طرفدار خبر داد:

بازرسی اصناف اقلید از 2 هزار مورد گذشت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اقلید گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۲۴۰۰ مورد بازرسی از اصناف مختلف شهرستان و نانوایی ها صورت گرفته و به طور مستمر ادامه دارد.

بازرسی اصناف اقلید از 2 هزار مورد گذشت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، خدامراد طرفدار با اشاره به اینکه چندین دستگاه اجرایی شهرستان اقلید در امر نظارت بر اصناف، بازار و نانوایی ها همکاری دارند، تصریح کرد: بیش از ۹۶۰ مورد از بازدید ها به سایر صنوف غیر از نانوایی ها در سطح بازار این شهرستان اختصاص داشته است.

او افزود: از بازرسی های انجام گرفته در مدت مذکور ۱۴۴۰ مورد نیز مربوط به نانوایی ها است که با توجه به حساسیت های مد نظر ۴۶ مورد تخلف شناسایی و ثبت شد.

به گفته وی؛ با حکم قاضی تعزیرات پلمپ نانوایی‌های متخلف انجام و پرونده های تشکیل شده به مراجع ذی ربط ارجاع شدند.

طرفدار اظهار کرد: در بازرسی از نانوایی ها مواردی از قبیل کم فروشی، فروش خارج از شبکه آرد، عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی، وزن نان و چانه، رعایت نرخ مصوب و رعایت ساعت کار نانوایی ها توسط تیم بازرسی مورد بررسی قرار می گیرد.

این مقام مسئول بیان کرد: با پیگیری های مستمر و کنترل خروج آرد از کارخانه و ورود آن به خبازی ها موفق شدیم بیش از 95درصد تخلفات فروش خارج از شبکه توزیع آرد را کنترل کرده و از کسری آرد در پایان ماه جلوگیری کنیم.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تاکید کرد: بازرسان این مدیریت با هرگونه گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت و عدم رعایت دستورالعمل بهداشتی به شدت برخورد می‌کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید