Iranian Agriculture News Agency

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دراداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی:

یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین امر به معروف و نهی از منکر است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه دراداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی گفت : امر به معروف و نهی از منکر یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین است.

یکی از مصادیق مهم جهاد تبیین امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش خبرنگار ایانا در آذربایجان غربی ، حجت الاسلام مهدی ولی زاده در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی امر به معروف و نهی از منکر سازمان با محوریت ارائه طرح های عملی، نو و مؤثر برای ادای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در سازمان جهادکشاورزی استان وادارات تابعه با بیان این مطلب اظهارکرد: هر گوشه از بیانیه گام دوم انقلاب حکایت از توصیه‌های بزرگ و مهمی دارد و روح حاکم بر آن، اصل دینی و انسانی امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با بیان اینکه  تسهیل امور مردم در فرآیندهای اداری و استفاده بهینه از اموال دولتی از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر در ادارات است، ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از طرف مقام معظم رهبری ارائه شده امر به معروف و نهی از منکر ظهور بیشتری دارد.

حجت الاسلام ولی زاده تصریح کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر در دستگاه‌های اداری از اهمیت و جایگاه بالایی برخورداراست و نقش بی‌بدیلی در سلامت ادارات دارد و در صورت اصلاح آن، بسیاری از منکرات در جامعه اصلاح می‌شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید