Iranian Agriculture News Agency

اعطای تسهیلات به بهره برداران بخش کشاورزی بیضا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون در راستای حمایت از تولید 731 متقاضی این شهرستان در سامانه سیتا ثبت نام و برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت به بانک های عامل معرفی شدند.

اعطای تسهیلات به بهره برداران بخش کشاورزی بیضا

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، صدیقه مویدی با بیان اینکه مبلغ درخواستی 2055 میلیارد و 373 میلیون ریال است، تصریح کرد: از میزان کل اعتبار درخواستی 390 میلیارد و 259 میلیون ریال، تسهیلات "بندالف تبصره 18" سال گذشته و اعتبارات سرمایه در گردش نهاده های دامی سال جاری به 303 بهره بردار بخش کشاورزی این شهرستان پرداخت شد.

مویدی با بیان اینکه از مجموع طرح های مصوب 294 فقره تسهیلات سرمایه در گردش نهاده های دام و طیور به ارزش 196 میلیارد و 159 میلیون ریال پرداخت شد، اظهار کرد: 9 فقره تسهیلات "بند الف تبصره 18" به ارزش 194 میلیارد و 100 میلیون ریال توسط بانک های منتخب پرداخت شد.

به گفته وی؛ پرداخت این تسهیلات در زمینه طیور گوشتی و تخمگذار، دامداری های صنعتی، دام سبک و سنگین، طرح‌های پرواربندی، گلخانه، دامپزشکی، طرح های آب و خاک و صنایع کشاورزی بود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا ابراز کرد: متقاضیان دریافت این تسهیلات پس از ثبت نام در سامانه سیتا می توانند، با مراجعه به این مدیریت نسبت به تایید درخواست خود اقدام کنند. 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید