Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نشست توجیهی آموزشی تشکیل شرکت تعاونی تولید در شهرک گلخانه ای نودهک

نشست توجیهی تشکیل شرکت تعاونی تولیدی شهرک گلخانه ای نودهک در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین برگزار شد.

برگزاری نشست توجیهی آموزشی تشکیل شرکت تعاونی تولید در شهرک گلخانه ای نودهک

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این نشست که با حضور سید محمدرضا حسینی مدیر شرکت شهرک های کشاورزی استان، طراوت نماینده شرکت شهرکهای کشاورزی کشور ، جلیلوند نماینده سازمان تعاون روستایی کشورو سرمایه گذاران شهرک نودهک در مجموعه باغستان باهدف ضرورت استقرار نظام بهره برداری مناسب در راستای استفاده بهینه از منابع و عوامل تولید در شهرکهای کشاورزی از طریق تشکیل شرکت تعاونی تولید برگزار شد.

مدیر شرکت شهرکهای کشاورزی استان قزوین در این نشست گفت: در راستای سفر هیات دولت به استان قزوین، اعتبارات خوبی به بخش کشاورزی اختصاص داده شده که بر همین اساس تکمیل فاز ۲شهرک گلخانه ای نودهک مصوب شده است.

سید محمدرضا حسینی افزود: این میزان اعتبار که برای تکمیل فاز۲شهرک گلخانه ای نودهک اختصاص یافته در سطح ۵۰۰ هکتار است که از پایان اردیبهشت ماه سال جاری استعلام اولیه امکان سنجی انجام و انشاله تا پایان هفته آینده شاهد ارایه مطالعه امکان سنجی فاز۲خواهیم بود.

وی اظهار داشت: همچنین با توجه به مشکلاتی که در پروژه آبرسانی این شهرک وجود داشت در حال حاضر با تلاشها و پیگیری های انجام شده بزودی با نصب کنتور هوشمند پروژه آبرسانی شهرک نودهک تکمیل خواهد شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید