Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی جویبار خبر داد:

قلع و قمع 7 تغییر کاربری غیرمجاز در جویبار/ آزادسازی 20 هزار متر زمین

مدیر جهاد کشاورزی جویبار از قلع و قمع 7 فقره ساخت و ساز غیرمجاز و آزادسازی 20 هزارمترمربع زمین‌ مرغوب کشاورزی این شهرستان خبر داد.

قلع و قمع 7 تغییر کاربری غیرمجاز در جویبار/ آزادسازی 20 هزار متر زمین
به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، غلامرضا سعیدی اظهار کرد: برای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها، 7 فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی مرغوب کشاورزی بخش شهری و مرکزی شهرستان جویبار قلع و قمع شد.

وی با بیان اینکه مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز را در سال جاری تشدید کرده است، افزود: عملیات قلع و قمع این ساخت و سازهای غیرمجاز با دستور دادستانی اجرا می شود که براساس آن 20 هزار متر از زمین‌های مرغوب کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد.

سعیدی ادامه داد: کار قلع و قمع این ساخت و سازها با حضور نماینده بازرسی و کارشناسان اداره امور زمین مدیریت جهاد کشاورزی، عوامل نیروی انتظامی، نمایندگان دادستانی، بخشداری و شهرداری جویبار انجام شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: با توجه به‌ صراحت و قاطعیت دستگاه قضا و عزم راسخ جهاد کشاورزی در برخورد با اخلالگران، پیشگیری از ساخت‌ و سازهای غیرمجاز برای حفظ زمین های ارزشمند زراعی و باغ‌ها و جلوگیری از سوءاستفاده دلالان با جدیت در دستور کار قرار دارد.

وی در پایان از همه مالکان و کشاورزان خواست قبل از هرگونه اقدامی در زمینه ساخت و ساز در زمین های کشاورزی به این مدیریت مراجعه کنند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید