Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

ثبت پلاک های رفع تداخلات اراضی استان در سامانه تسریع شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پلاک های رفع تداخل اراضی کشاورزی استان سریعا در سامانه ثبت شود.

ثبت پلاک های رفع تداخلات اراضی استان در سامانه تسریع شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، رضا افلاطونی در جلسه قرارگاه ملی صدور اسناد و حفظ کاربردی اراضی کشاورزی که با حضور دکتر ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، معاونین و مدیران ارشد وزارت و بصورت وبینار با روسای سازمان های جهاد کشاورزی استان ها برگزار شد افزود: استان قزوین در رفع تداخلات اراضی کشاورزی بعنوان پایلوت در کشور باشد و برای رسیدن به این هدف تلاش بیشتری انجام شود.

وی تاکید کرد: بایستی هر هفته حداقل 10 پلاک از اراضی کشاورزی در سطح استان رفع تداخل و تعیین تکلیف شود و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها با دقت و جدیت بیشتر کار را دنبال کنند.

وی بر لزوم اهمیت رعایت نکات مربوط به بخش نامه ها و شیوه نامه های رفع تداخلات اراضی کشاورزی تاکید کرد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: جانمایی کامل برای صدور سند پلاک اراضی کشاورزی و صورتمجلس تفکیکی در این خصوص به درستی انجام شود تا روند کار برای صدور سندهای مالکیتی بعدی تسهیل شود.

افلاطونی در خصوص تعیین تکلیف 193 هزار هکتار از اراضی کشاورزی و لزوم تعامل و هماهنگی لازم بین جهاد کشاورزی و اداره ثبت اسناد برای حل و فصل مشکل تاکید کرد.

وی همچنین از اداره ثبت اسناد و املاک استان خواست تا اعتبارات تطبیق، حدود و کاداستر اراضی کشاورزی و همچنین رفع مشکلات منابع طبیعی پیگیری شود.

گفتنی است؛ در این نشست غلامحسینی مدیر کل ثبت اسناد و املاک، قاسم زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری، رحماندوست مدیر امور اراضی، پرویزعبدی مشاور رییس سازمان در امور اراضی و دیگر اعضای جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید