Iranian Agriculture News Agency

آمادگیکاشت دانه های روغنی کلزا ، کاملینا و گلرنگ در لرستان

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان گفت: آمادگی برای کاشت دانه های روغنی کلزا ، کاملینا و گلرنگ وجود دارد.

 آمادگیکاشت دانه های روغنی کلزا ، کاملینا و گلرنگ در لرستان

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛به نقل از روابط عمومی شهرستان خرم آباد؛ مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان خرم آباد جلسه ستاد زراعت با حضور معاون تولیدات گیاهی سازمان ، مدیران ستادی استان ، روسای ادارات ستادی شهرستان و مسئولین مراکز تابعه شهرستان امروز  در سالن جلسات سازمان تشکیل شد.

در این جلسه ناصر کیانی مدیر جهادکشاورزی شهرستان خرم اباد به تبیین و تشریح عملکرد تولید محصولات کشاورزی و اقدامات مرتبط با آن در سال زراعی جاری پرداخت و آمادگی این مدیریت را در راستای برنامه ریزی و فراهم سازی تمهیدات لازم برای سال زراعی جدید اعلام کرد.

در ادامه‌ی نشست مجتبی میر معاون تولیدات گیاهی سازمان به  اقدامات و برنامه ریزی سازمان در راستای طرح جهش تولید در دیمزارها و طرح کشاورزی قراردادی  پرداخت.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان بر لزوم آمادگی برای کاشت دانه های روغنی کلزا ، کاملینا و گلرنگ اشاره کرد و ادامه داد: مراکز جهاد کشاورزی بایستی قبل از شروع سال زراعی جدید نسبت به شناسایی کشاورزان هدف پیشقدم باشند.

وی دررادامه به آموزش کارشناسان موضوعی ، تخصصی و مرتبط با پهنه بندی در این زمینه تاکید کرد.

معاون تولیدات گیاهی سازمان افزود: در سال زراعی جدید اهداف و برنامه های کاشت محصولات زراعی بصورت کشاورز محور پیش بینی و اجرایی خواهد شد.

درپایان مدیران زراعت به جهش تولید ، کشاورزی قراردادی ، حفظ نباتات سازمان و سایر کارشناسان مرتبط و موضوعی مطالب خود را ارائه دادند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید