Iranian Agriculture News Agency

دهقان پور تاکید کرد:

جلوگیری از خسارت های سیل در آینده ضروری است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از ضرورت جلوگیری و کاهش خسارت های احتمالی سیل که در ماه های آتی یا در سال‌های آینده امکان دارد به وقوع بپیوندد خبر داد.

جلوگیری از خسارت های سیل در آینده ضروری است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، مجتبی دهقان پور در حاشیه بازدید از خسارت های سیل در شهرستان ارسنجان گفت: امیدوار هستیم با ساخت و سازهای منطقی که صورت‌می گیرد و رعایت نکات ایمنی که انجام می شود از خسارت ها در آینده جلوگیری شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه احداث زیرساخت ها و بندهای آبخیزداری می تواند به ذخیره روان آب ها کمک کند، تصریح کرد: این اقدامات نیز در جلوگیری از بروز خسارت ها در بحران های بعدی موثر است.

دهقان پور اظهار کرد: امیدواریم بر اساس حمایت هایی که از سطوح  ملی انجام خواهد شد و برنامه ریزی هایی که در استان فارس با حمایت استاندار محترم و مسئولین استانی شکل خواهد گرفت بتوانیم کمک کنیم تا قسمتی از خسارت تولید کنندگان عزیز جبران شود.

او ابراز کرد: متاسفانه بر اثر سیل اخیر در شهرستان ارسنجان به واحد های تولیدی بخش کشاورزی از جمله واحدهای دامی آسیب وارد شده است.

در بازدید رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از خسارت های سیل به بخش کشاورزی شهرستان ارسنجان خلیل عبدالهی مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس، عبدالمجید رنجبر معاون بهبود تولیدات دامی نیز حضور داشتند.

دهقان پور ارسنجان 2

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید