Iranian Agriculture News Agency

تامین کالاهای اساسی ویژه محرم در بیضا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: در آستانه ماه محرم 39 تن اقلام اساسی به منظور برگزاری آئین های مذهبی توسط هیئت‌های مذهبی، تکایا و دسته‌های سوگواری به این شهرستان اختصاص یافته است.

تامین کالاهای اساسی ویژه محرم در بیضا

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، صدیقه مویدی با اشاره به اینکه این اقلام شامل برنج، مرغ منجمد و شکر تنظیم بازار می شود، تصریح کرد: این اقلام در تهیه و توزیع نذورات با قیمت‌های مصوب در اختیار قرار داده می شود.

این مقام مسئول اظهار کرد: این اقلام شامل 14 تن برنج تایلندی در کیسه های 50 کیلویی با قیمت هر کیلو 115 هزار ریال، 9 تن برنج تایلندی در کیسه های 40 کیلویی با قیمت هر کیلو 125 هزار ریال، 7 تن شکر فله ای با قیمت هر کیلو 200 هزار ریال و 9 تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 495 هزار ریال است.

وی افزود: توزیع اقلام مذکور که برای ماه‌های محرم و صفر در نظر گرفته شده است، از پنجم مردادماه آغاز شده و در طول ایام سوگواری تا پایان ماه صفر در صورت نیاز، توزیع این اقلام ادامه خواهد داشت.

مویدی اظهار کرد: اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان فارس مقدار تعیین شده از این کالا ها را به نمایندگانی که از سوی مدیریت جهاد کشاورزی و تبلیغات اسلامی شهرستان معرفی می‌شوند تحویل خواهند داد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید