Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان:

یادواره ۸۶ شهید جهاد کشاورزی، در اولین کنگره گرامیداشت شهدای لرستان برگزار می‌شود

جلسه هماهنگی برگزاری یادواره سنگر سازان بی سنگر جهاد کشاورزی استان لرستان به ریاست سید عماد شاهرخی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان، رئیس اداره امور ایثارگران، مدیران کل ادارات تابعه و دیگر اعضاء در محل سالن جلسات این سازمان برگزار شد.

یادواره ۸۶ شهید جهاد کشاورزی، در اولین کنگره گرامیداشت شهدای لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبر نگار ایانا در استان لرستان؛ شاهرخی در این نشست به تبیین فرهنگ شهادت پرداخت و گفت ما در این مقطع زمانی نیازمند ترویج فرهنگ شهدا در جامعه به ویژه در بین نیروهای خدمتگزار بخش کشاورزی هستیم این مقام مسئول ادامه داد؛ بی تردید روحیه انقلابی اعتقادی و شهادت‌طلبی که در بین شهدا وجود داشت هیچ گاه نباید در فرهنگ و تصور عمومی کمرنگ جلوه داده شود بلکه همه ما باید الگوی رفتاری و اخلاقی این عزیزان را در سبک زندگی و رفتاری خود نهادینه و ساری و جاری کنیم.

 وی تصریح کرد؛ امنیت همه جانبه کشور ما مدیون رشادت ها و شهادت طلبی شهدای عزیز است و ما نیز در این راستا با برگزاری هر چه باشکوه تره یادواره ۸۶ شهید والامقام جهاد کشاورزی یاد این عزیزان را در ذهن تداعی و زنده کنیم.

 شاهرخی تصریح کرد؛ در همین راستا تصمیم گرفته شده که با هماهنگی اداره امور ایثارگران سازمان مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهاد کشاورزی را همزمان با برپایی اولین کنگره شهدای استان لرستان که در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می گردد را گرامی بداریم.

 وی در پایان گفت؛ برگزاری چنین یادواره‌های فارغ از رویکرد معنوی و انقلابی آن، باعث همگرایی، وفاق و صمیمیت بیشتر در بین مجموعه می شود و بدون تردید در افزایش انگیزه کاری نیز مؤثر خواهد بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید