Iranian Agriculture News Agency

"ساداتی نژاد" در دیدار با خانواده شهید بتوئی:

ملایر قطب بزرگ کشاورزی در کشور است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: ملایر قطب بزرگ و مهمی در باغداری و کشاورزی کشور و استان همدان محسوب می شود

ملایر قطب بزرگ کشاورزی در کشور است

به گزارش خبرنگار ایانا در استان همدان، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز پنجشنبه ۶ مرداد، در ادامه سفر خود به شهرستان ملایر، با خانواده شهید والامقام رحمان بتوئی دیدار کرد.

در این دیدار، وزیر جهاد کشاورزی ضمن ادای احترام به خانواده شهید اظهار کرد: آقای رئیس جمهور همیشه در سفرهای استانی به ما سفارش می‌کند که حتما به دیدار خانواده شهدا برویم و سلام ایشان را به خانواده شهید برسانیم لذا امروز هم خدمت شما رسیدیم و سلام آیت الله رئیسی را به شما می رسانیم.

وی ادامه داد: شهدا و خانواده شان چشم و چراغ جامعه هستند، ما هر چه داریم از خون شهدا است و تلاش می کنیم دین خود را به خون شهدا بپردازیم.

ساداتی نژاد با بیان اینکه ملایر قطب بزرگ و مهمی در باغداری و کشاورزی کشور و استان همدان محسوب می شود، تصریح کرد: ملایر دارای ظرفیت کشاورزی فرا شهرستانی است، این منطقه عمق و غنای تمدنی و فرهنگی و ظرفیت های اقتصادی و نیروی انسانی بی‌نظیری داشته و رتبه های خوبی هم در حوزه کشاورزی دارد.

وی  با اشاره به اینکه ما در این سفر اعتبارات خوبی برای حوزه کشاورزی گذاشته‌ایم، خاطرنشان کرد: در ملایر هم برنامه‌ریزی های خوبی را در حوزه کشاورزی به خصوص در بهره‌وری انگور، کشمش، صنایع تبدیلی و در طرح فراز و داربستی کردن باغات انجام داده اند.

وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: ما کمتر شهرستانی را داریم که دانشگاه مستقل داشته باشد و این نشان می‌دهد که این شهرستان خاص و ویژه است.

گفتنی است؛ شهید رحمان بتونی از جهادگران جهاد سازندگی  شهرستان ملایر در  دوم اردیبهشت ۱۳۶۱ در منطقه خرمشهر در حال ساختن سنکر به شهادت رسید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید