Iranian Agriculture News Agency

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری فارس معرفی شد

طی حکمی از سوی عباسعلی نوبخت معاون وزیر و رئیس سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور منصور رضایی به عنوان سرپرست اداره‌ کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس منصوب شد.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری فارس معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس در آیین تکریم و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری این استان با اشاره به اینکه هر کدام از مدیران سابق این اداره کل با اقدامی شایسته زمینه توفیق روزافزون این اداره کل را فراهم کردند،گفت: انتظار می رود که سرپرست جدید نیز با تعاملی سازنده با خانواده بزرگ جهاد کشاورزی موجبات تعالی روز افزون این اداره کل را فراهم سازد.

مجتبی دهقان پور تصریح کرد:کارکنان اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری افراد بی ادعایی هستند که علی رغم کمبود امکانات و منابع اعتباری با تلاش همیشه منشاء اثر بودند.

وی افزود: انتظار می رود با مدیر جدید نیز هم مانند گذشته، تعامل و همکاری داشته باشید و خدمتی شایسته به جامعه ذی نفعان این مجموعه ارائه دهید.

دهقان پور ابراز کرد: با گام برداشتن در راستای سیاست های وزارت جهاد کشاورزی و خدمت به مردم، رضایت خلق و خداوند را جلب نمایید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از زحمات عبدالحسن صمدنژاد مدیر سابق اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری این استان تقدیر و تشکر کرد و برای مدیر سابق و سرپرست این اداره کل آرزوی توفیق و بهروزی کرد.

منصور رضایی، پیش از این رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیراز بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید