Iranian Agriculture News Agency

10پلاک از اراضی قزوین رفع تداخل شد/قزوین باید به رتبه نخست کشور برسد

۱۰ پلاک از اراضی استان قزوین به مساحت ۲۰ هزار و ۵۳۰ هکتار روز چهارشنبه در سازمان جهاد کشاورزی رفع تداخل شد

10پلاک از اراضی قزوین رفع تداخل شد/قزوین باید به رتبه نخست کشور برسد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین،کمیسیون رفع تداخل اراضی استان  صبح امروز با حضور رضا افلاطونی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، حسن غلامحسینی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان، محسن قاسم زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، ارجمندی به نمایندگی از اداره کل اقتصاد و دارایی، احمدی به نمایندگی از مدیریت امور اراضی استان و پرویز عبدی مشاور و جانشین رئیس سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.

این پلاک‌ها شامل دشتک، ساغران‌ علیا، عبدالله مسعود، ویس آباد، عبدالرب آباد، شال، شهرستانک، حسین آباد رضی، اسفستان و ساربانک مربوط به شهرستان‌های بویین زهرا، قزوین، آبیک و آوج است که کار کارشناسی آنها به پایان رسیده و در این کمیسیون رفع تداخل شدند.

قزوین در رفع تداخل و کاداستر اراضی باید به رتبه نخست کشور برسد

رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در این کمیسیون اظهار داشت: هم اکنون قزوین قزوین در بین استان‌های کشور در خصوص رفع تداخل و کاداستر اراضی در رتبه پنجم قرار دارد که این جایگاه باید ارتفاع یابد.

وی اضافه کرد: در آخرین نشستی که با رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار کردیم، پایلوت شدن قزوین در حوزه رفع تداخل و کاداستر اراضی مطرح شد که وظایف ما را دوچندان می‌کند.

گفتنی است در استان قزوین یک هزار و ۱۰۰ پلاک از اراضی مشمول رفع تداخل است که تاکنون ۲۷۲ پلاک رفع تداخل شده است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید