Iranian Agriculture News Agency

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام:

پلمپ 19 واحد نانوایی متخلف در ایلام

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از هزار فقره پرونده تشکیل شده که ۳۵۸ پرونده مربوط به نانوایی‌ها بوده و ۱۹ واحد نانوایی متخلف پلمپ شده‌اند.

 پلمپ 19 واحد نانوایی متخلف در ایلام

به گزارش خبرنگار ایانا در ایلام، محمد عطایی شایعه افزایش قیمت محصولات لبنی صحت نداشته و به جز چند شرکت تولیدی که با پیگیری‌های صورت گرفته شده از طریق وزارت خانه اصلاح قیمت صورت گرفت و قیمت‌ها به ۳۱ اردیبهشت برگشت داده شدند.

وی افزود: ستاد تنظیم بازار کشور مصوب کرده شرکت‌های لبنی مجاب هستند تا ۵۰ درصد محصولات خود را بدون افزودنی تولید و با قیمت مصوب عرضه کنند.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان جهاد کشاورزی در مورد قیمت لبنیات سنتی بر اساس تصمیم انجمن حمایت از مصرف کنندگان تصریح کرد: قیمت هر لیتر دوغ ۹ هزار تومان، شیر درب گاوداری ۱۲ هزار تومان و ماست ۲۶ هزار تومان است.

عطایی گفت: از محوریت گشت‌ها و آیتمی که مورد نظر بازرسی آن قرار گرفته برخورد با کم فروشی است که روزانه تیم‌های بازرسی این موارد را پیگیری کرده و در صورت مشاهده پرونده تعزیراتی تشکیل و به تعزیرات معرفی می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از هزار فقره پرونده تشکیل شده که ۳۵۸ پرونده مربوط به نانوایی‌ها و ۶۵۰ پرونده مربوط به سایر واحدهای صنفی است و ۱۹ واحد نانوایی متخلف پلمپ شده‌اند.

عطایی در پایان گفت: از هم استانی‌ها تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه گران فروشی و کم فروشی مراتب را به شماره ۱۲۴ بازرسی گزارش دهند.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید