Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت روز تکریم بازنشستگان؛

گردهمایی بازنشستگان کشاورزی فارس برگزار شد

گردهمایی صد نفر از بازنشستگان سازمان کشاورزی سابق استان فارس در باشگاه سازمان جهاد کشاورزی این استان به مناسبت گرامیداشت روز ملی خانواده و تکریم بازنشستگان برگزار شد.

گردهمایی بازنشستگان کشاورزی فارس برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان فارس، این مراسم شامگاه دوشنبه سوم مرداد ماه با حضور علیرضا واحدی پور قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان، محسن محمدی صفری کوچی معاون توسعه مدیریت و منابع و سید عبدالوهاب نقیب جانشین رئیس اداره روابط عمومی برگزار شد.

واحدی پور در این گردهمایی ضمن خوش آمد گویی به بازنشستگان و گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان گفت: بسیار خرسندیم که در جمع بنیان گذاران و پایه ریزان بخش کشاورزی استان فارس حضور داریم و آماده دریافت نقطه نظرات و پیشنهادات شما برای توسعه این بخش هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به پیگیری های انجام شده برای راه اندازی کانون بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: تلاش می کنیم در هفته های آتی این خواسته محقق شود و در کانون بازنشستگان مسائل و ایده های شما را پیگیری کنیم.

وی با ابلاغ سلام و پیام تبریک مجتبی دهقان پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس به جمع بازنشستگان این سازمان ابراز کرد: به عقیده رئیس سازمان بازنشستگان گنجینه ای از تجارب و اندیشه ها هستند و باید از این تجاربی که حاصل سال ها کار و تلاش است استفاده کافی کنیم.

IMG-20220725-WA0095

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید