Iranian Agriculture News Agency

هشدار هواشناسی:

کشاورزان چهارمحال و بختیاری محصولات خود را سریع تر جمع‌آوری کنند

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری با شاره به اشاره به اینکه برای روزهای پنجم تا دهم مردادماه جاری، رگبار و رعد وبرق، روان‌آب، احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها، صاعقه و وزش بادهای لحظه‌ای با احتمال خیزش گردوخاک محلی انتظار می‌رود اظهار داشت :کشاورزان هرچه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری محصولات خرمن شده اقدام کنند.

کشاورزان چهارمحال و بختیاری  محصولات خود را سریع تر جمع‌آوری کنند

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: از چهارشنبه هفته جاری با توجه به شرایط مناسب برای انتقال رطوبت به منطقه زاگرس شاهد بارش‌های رگباری گاهی توأم با رعد و برق در استان خواهیم بود.

معصومه نوروزی گفت: از چهارشنبه هفته جاری با توجه به فعالیت مانسون هند و شرایط مناسب برای انتقال رطوبت به منطقه زاگرس شاهد بارش‌های رگباری گاهی توأم با رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید در استان خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این بارش‌های رگباری تا اواسط هفته بعد ادامه دارد.

وی افزود: به خصوص برای روزهای پنجم تا دهم مردادماه جاری، رگبار و رعد وبرق، روان‌آب، احتمال سیلابی‌شدن مسیل‌ها، صاعقه و وزش بادهای لحظه‌ای با احتمال خیزش گردوخاک محلی انتظار می‌رود.

کشاورزان محصولات خود را جمع‌آوری کنند

نوروزی اضافه کرد: کشاورزان هرچه سریع‌تر نسبت به جمع‌آوری محصولات خرمن شده  اقدام کنند.

وی ادامه داد: از امروز تا روز سه‌شنبه آسمان استان صاف تا کمی ابری در بعدازظهرها همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: صبح امروز شهرکرد و سورشجان با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین ایستگاه‌های استان گزارش شدند.

وی عنوان کرد: از لحاظ دمایی تا صبح فردا شاهد استقرار توده هوای گرم در استان خواهیم بود اما از بعدازظهر دما روند کاهشی در پیش خواهد گرفت.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید