Iranian Agriculture News Agency

توزیع دستگاه‌های پنل خورشیدی برای عشایر در ۱۲ سامانه عرفی بخش الموت شرقی

در مراسمی با نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی ، دستگاههای پنل خورشیدی ویژه عشایر در ۱۲ سامانه عرفی بخش الموت شرقی توزیع شد.

توزیع دستگاه‌های پنل خورشیدی برای عشایر در ۱۲ سامانه عرفی بخش الموت شرقی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان قزوین، در این مراسم که بهزاد غیاثوند رئیس اداره امور عشایر استان، سرهنگ قاسمی فرمانده بسیج عشایری قزوین و دیگر مسئولین حضور داشتند برنامه‌ریزی لازم برای ادامه روند نصب دستگاههای پنل خورشیدی در هفته‌های آتی در مناطق ییلاقی دیگر انجام شد.

سیاهکالی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در جمع عشایر این منطقه گفت: مرمت ایلراه های عشایری، احداث آبشخور و استفاده از انرژی‌های پاک با استفاده از پنل خورشیدی از مهمترین برنامه های دولت برای حمایت از تولیدات عشایر است که با حضور نیروهای متعهد، جهادی و انقلابی می توان به این مهم دست یافت.

رئیس امور عشایر استان قزوین نیز در این مراسم گفت: این پنل ها قابلیت شارژ موبایل، چراغ قوه و روشنایی ۴ رشته لامپ توسط یک باتری به انضمام قابلیت استفاده از کره گیر را نیز دارد.

بهزاد غیاثوند با اشاره به اینکه قابل حمل‌بودن و نصب آسان از مهمترین مزیت های این پنل ها است یادآور شد: با استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر و پاک میتوان مقداری از دغدغه‌ای این قشر مولد و کم توقع را در جهت رسیدن به هدف اصلی که همان تولید است برطرف کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید