Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی در دیدار با خانواده شهید گنجعلی:

محلات نماد و پایتخت تولید گل در کشور است

وزیر جهاد کشاورزی گفت: محلات نماد و پایتخت تولید گل و گیاه در کشور است و به همین دلیل جاذبه های گردشگری بسیاری دارد.

محلات نماد و پایتخت تولید گل در کشور است

به گزارش خبرنگار ایانا، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی که در جریان سفر استانی هیئت دولت به استان مرکزی، به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور به شهرستان محلات سفر کرده است، پس از حضور در گلزار شهدای این شهرستان، با خانواده شهید جهادگر گنجعلی دیدار و گفتگو کرد. 

در این دیدار، وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیق دیدار با خانواده شهید جهادگر گنجعلی را داریم و ما هرچه در این کشور داریم مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: خدماتی که شهدای جهادگر در زمان جنگ ارائه کردند بسیار ارزشمند بود.

ساداتی نژاد با بیان اینکه محلات منطقه ویژه ای در کشور محسوب می شود، عنوان کرد: محلات نماد و پایتخت تولید گل و گیاه در کشور است و به همین دلیل جاذبه های گردشگری بسیاری دارد.

وی در ادامه ابراز امیدواری کرد: در این سفر بتوانیم مسائل و مشکلات این شهرستان را رفع کنیم. این شهرستان ظرفیت های خوبی در حوزه گیاهان دارویی، توسعه گلخانه ها و ماهیان زینتی دارد.

نماینده ویژه رئیس جمهور در سفر به شهرستان محلات با اشاره به اینکه رئیس جمهور تاکید دارد در هر شهرستان به دیدار خانواده شهدا برویم، خاطرنشان کرد: بنده سلام ویژه رئیس جمهور را به شما می رسانم و امیدواریم در این سفر بتوانبم خدمت ارزنده ای به مردم این منطقه کنیم.

گفتنی است، در جریان این سفر، وزیر جهاد کشاورزی ضمن دیدار و گفتگوی رو در رو با بهره برداران و متولیان بخش کشاورزی استان از نزدیک با مشکلات و چالش‌های این حوزه اثرگذار آشنا می‌شود.

در سفر ساداتی نژاد به استان مرکزی، معاونین و مدیران بخش‌های مختلف وزارت جهاد کشاورزی او را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید