Iranian Agriculture News Agency

سیاست و عدالت علوی؛ نیاز امروز جامعه

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری آذربایجان شرقی گفت: سیاست و عدالت علوی؛ نیاز امروز جامعه است.

سیاست و عدالت علوی؛ نیاز امروز جامعه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، جهانبخش سلمانیان در مراسم بزرگداشت دهه امامت و ولایت در سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی که با حضور مدیر، معاونین و کارمندان تعاون روستایی استان برگزار شد در مورد عدالت حضرت علی (ع) و پیاده‌سازی این مطالب در ادارات دولتی نسبت به کارمندان و طرز رفتار کارمندان نسبت به ارباب‌رجوع سخن به میان آورد.

وی افزود: اهمیت و توجه به نیروی انسانی و نقش غیرقابل‌انکار آن در جهت پیشبرد و تحقق اهداف سازمان‌ها و جوامع امروزی بر کسی پوشیده نیست، بطوریکه در همه جوامع، تأکید ویژه بر منابع انسانی و ارتباط صحیح و اصولی توأم بااخلاق حسنه و حفظ کرامت انسان در تمامی سطوح شده است. یکی از هدف‌های اصلی هر سازمان، جلب رضایت مشتریان و ارباب‌رجوع از طریق ارائه خدمات باکیفیت مطلوب است.

سلمانیان ادامه داد: در نظام اداری و اجرایی رضایت مردم از خدمات دستگاه‌های دولتی یکی از شاخص‌های اصلی سنجش کارآمدی و رشد و توسعه است و مؤلفه‌هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با ارباب‌رجوع و اطلاع‌رسانی مناسب عواملی هستند که موجب رضایتمندی مراجعین می‌شوند.

رحیم مهردادی، مدیر تعاون روستایی استان نیز در این مراسم با اشاره به اهمیت بزرگداشت ایّام دهه امامت و ولایت گفت: باید برای پرشورتر برگزار شدن جشن امامت و ولایت تلاش شود.

 در انتهای جلسه از همکاران نمونه در زمینه عفاف و حجاب و همکاران سیده به مناسبت عید سعید غدیر تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید