Iranian Agriculture News Agency

ربانی:

امامت امیرالمومنین(ع) استمرار نبوت است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: امامت امیرالمونین(ع) استمرار نبوت است و ما باید پیوند عاطفی خودرا با امیرالمومنین(ع) بیشتر کنیم.

امامت امیرالمومنین(ع) استمرار نبوت است

به گزارش خبرنگار ایانا، سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در مراسم عید غدیر خم که با حضور سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، معاونین وزارت خانه، محمد ابوالقاسمی مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت و حوزه های علمیه و کارکنان وزارت خانه در سالن خوشه برگزار شد، ضمن تبریک عید امامت اظهار کرد: امیرالمومنین(ع) اعلامیه حقوق انسانی و علوی دارد و نزدیک به 900 سال زودتر از اعلامیه حقوق بشر این اعلامیه را نوشته اند.

وی افزود: در زمان حضرت جامعه آماده پذیرش اعلامیه علوی نبود اما در حدود 900 سال بعد بشر بسیار پیشرفت کرده بود.

ربانی تاکید کرد: حضرت امیر پیش از همه به اعلامیه حقوق علوی و انسانی خود عمل می کرد اما جوامع غربی و امریکایی به حقوق بشر عمل نکرده، ظلم می کنند، به ظالمان پناه می دهند و مردم را قتل عام می کنند.

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: امامت امیرالمومنین(ع) استمرار نبوت است و ما باید پیوند عاطفی خودرا با امیرالمومنین(ع) بیشتر کنیم.

وی افزود: پیامبر (ص) در روز عید غدیر فرمود« پیام غدیر را پس از بازگشت به وطن و قبیله خود ابلاغ کنید تا روز قیامت» باید زندگی و رفتار ما علوی شود و در این راه تلاش کنیم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید