Iranian Agriculture News Agency

۳۱۷۰ تن کالای اساسی در استان بوشهر توزیع شد

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان بوشهر گفت: در راستای طرح مردمی سازی کالاهای اساسی با همکاری اداره کل پشتیبانی امور دام و اداره کل غله و خدمات بازرگانی سه هزار و ۱۷۰ تن کالای اساسی در سه ماه گذشته در این استان توزیع شده است.

۳۱۷۰ تن کالای اساسی در استان بوشهر توزیع شد

به گزارش خبرگزاری ایانا در بوشهر، سید عبدالحسین موسوی فرد سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان بوشهر افزود: براین اساس در سه ماه گذشته ۵۰۰ تن برنج هندی، یکهزار و ۱۰۰ برنج تایلندی، ۳۴۰ تن مرغ منجمد، ۱۶۰ تن گوشت قرمز، ۹۲۰ تن شکر خانوار و ۱۵۰ تن شکر صنف توزیع شده است.

وی ادامه داد: توزیع این اقلام باعث ثبات کالاهای اساسی در بازار شده است.

موسوی فرد اضافه کرد: همچنین در راستای توزیع این کالا ها نظارت بر نحوه توزیع انجام و با بازرسی‌های مداوم در سطح بازار از افزایش قیمت جلوگیری شده است.

وی اظهار کرد: همچنین با توجه به عید غدیر و در آستانه وورد به ماه محرم مرحله دوم توزیع کالاهای اساسی نیز از امروز آغاز شده است.

 سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی استان بوشهر یادآور شد: براساس برنامه ریزی انجام شده قرار است ۲هزار تن شکر و ۲هزار تن برنج توزیع شود.

وی در مورد توزیع مرغ گفت: در زمان حاضر با توجه به ثبات در بازار توزیع این فرآورده در دستور کار نیست و در صورت هرگونه تنش نسبت به وارد کردن مرغ اقدام می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید