Iranian Agriculture News Agency

کلامی تاکید کرد:

لزوم اتخاذ سیاست‌های موثر برای تولید گندم باکیفیت در استان آذربایجان شرقی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر اتخاذ سیاست‌های لازم برای تولید گندم باکیفیت در استان، گفت: دانش‌افزایی و ارائه تسهیلات به کشاورزان موجب جهش تولید و عرضه محصولات باکیفیت کشاورزی می‌شود.

لزوم اتخاذ سیاست‌های موثر برای تولید گندم باکیفیت در استان آذربایجان شرقی

 به گزارش خبرنگار ایانا در استان آذربایجان شرقی، محمد کلامی در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم در استان، تأکید کرد: در زمینه خرید گندم با چالش‌هایی مواجهیم و با توجه به وجود واحدهای تولیدی و صنایع غذایی در استان، باید سیاست‌های خاصی برای خرید گندم باکیفیت اتخاد شود.

 وی گفت: برای تولید باکیفیت گندم و سایر محصولات کشاورزی، باید تلاش کنیم تا دانش لازم و تسهیلات مورد نیاز، با سهولت در اختیار کشاورزان و بهره‌برداران قرار گیرد.

 کلامی افزود: دانش و تکنولوژی روز باید به طور موثر در خدمت کشاورزی استان قرار گیرد که در این زمینه اطلاع‌رسانی و ترویج و جلب مشارکت‌های مردمی تاثیرگذار است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی همچنین با اشاره به اهمیت خرید تضمینی گندم از کشاورزان و پاسخگو بودن دستگاه‌های مسئول به مسائل این حوزه، گفت: مراکز خرید و تحویل گندم در آمادگی کامل باشند تا کشاورزان در روند تحویل گندم دچار مشکل و یا معطلی نشوند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید